Marketing X Business

Zašto je važno kako potpisujete elektronsku poštu

Marx.ba

(Izvor: Shutterstock)

Dnevno se pošalje više od 347 milijardi elektronskih poruka, a predviđa se da će njihov broj do 2025. dostići 376 milijardi. Ali 85 posto svih e-poruka završi u mapi neželjene pošte, stoga je važno razumjeti elemente koji elektronsku poruku čine učinkovitom. 

Najlakši način da svoju e-poštu izdvojite od ostalih e-poruka koje primaju vaši kontakti je da poboljšate potpis u njoj, savjetuje Američka privredna komora (U.S. Chamber of Commerce) na svojoj platformi za podršku malim poduzetnicima.

Mnogi ljudi zanemaruju potpis u elektronskim porukama, ali to je izvrstan način da ostavite pozitivan dojam na osobu s kojom kontaktirate. Potpis e-pošte automatski čini vaš dopis odnosno poruku vjerodostojnijom, posebno ako uključuje fotografiju.

Potpis e-pošte daje primatelju do znanja ko ste, št radite i kako mogu stupiti u kontakt s vama. A ako šaljete e-poruku klijentu ili dobavljaču, dobar potpis automatski ostavlja utisak profesionalnosti.

Dodavanje logotipa vaše firme potpisu e-pošte može ga učiniti dobrim alatom za brendiranje vašeg poslovanja. Osim toga, uključivanje poveznica na vaše internet stranice i kanale društvenih medija može dovesti do novih potencijalnih kupaca i sljedbenika.

Vaše ime i prezime uvijek bi trebali biti prvi red u vašem potpisu elektronske poruke. Tako primatelj odmah zna ko mu je poslao elektronsku poruku. U potpis biste svakako trebali uključiti svoje sekundarne podatke za kontakt, kao što je vaš telefonski broj ili poveznica na vaše internetske stranice.

Uključivanje poveznica na vaše profile na društvenim mrežama pomaže u izgradnji vašeg brenda i stjecanju više pratitelja. Koristite ikone društvenih medija umjesto poveznica, jer ih je lakše prepoznati i učinit će vaš potpis preglednijim.

Ako uključite poveznice u svoj potpis e-pošte, omogućite praćenje tih veza kako biste mogli vidjeti ko na njih klika. Uključivanje UTM kodova u vaše poveznice pomaže vam da vidite odakle dolazi promet i da odredite povrat ulaganja u vaš potpis. Povremeno promijenite format svog potpisa elektronskih poruka kako biste vidjeli hoće li to učiniti razliku.

Ispravan izgled izdvaja vaš potpis e-pošte i osigurava da bude čitak i da sadrži sve potrebne informacije. Uključite razdjelnike kako biste organizirali svoj potpis e-pošte i razdvojili različite vrste informacija.

Više od 80 posto svih e-poruka čita se na mobilnim uređajima, stoga bi bilo dobro da pronađete prikaz koji je optimiziran za mobilne uređaje. I provjerite veličinu fonta kako biste bili sigurni da ga je lako čitati na mobilnim telefonima.

Vaše se poslovanje s vremenom mijenja, stoga je potrebno redovno ažurirati potpis na elektronskoj pošti. Ne želite da potencijalni klijent klikne na neku poveznicu u vašem potpisu i otkrije da ona ne radi. Pobrinite se da vaši kontaktni podaci budu uvijek ažurni i da vaš potpis odgovara brendu vaše kompanije.

Pogreške koje treba izbjegavati

Fontovi: Font koji odaberete određuje hoće li se vaš potpis e-pošte smatrati profesionalnim ili ne. Izbjegavajte korištenje fontova koji su teški za čitanje, bez obzira na veličinu fonta.

Previše poveznica: Pristupite strateški odabiru poveznica koje uključujete u potpis – pretjerivanje će vaš potpis učiniti pretrpanim. Uključite samo poveznice na kanale društvenih medija na kojima ste aktivni.

Citati: Nemojte uključivati citat u svoj potpis e-pošte, čak i ako mislite da je inspirativan. Motivacijski citati nisu profesionalni. Osim toga, svako ima različite vrijednosti, pa bi vaš citat mogao uvrijediti neke ljude.

Nepotrebne slike: kada se pravilno urade, slike mogu biti korisne i pomoći da se e-poruka dočara. Ali slike također utječu na brzinu učitavanja i ne preuzimaju se uvijek ispravno.