Marx.ba
Mattoni BH je novi zvanični distributer Pepsi brendova, kao i brendova Tube, Guarana, ReMix, Aqua Viva, Knjaz Miloš i Gusto za teritoriju Bosne i Hercegovine.
Mattoni BH je članica grupe Mattoni 1873, izgrađene na češko-italijanskoj tradiciji, danas najvećeg proizvođača pića u Centralnoj Evropi koji je prošle godine proslavio 150 godina poslovanja. Grupa Mattoni 1873 posluje u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Austriji, Bugarskoj, Srbiji i Crnoj Gori, a od ove godine i u Bosni i Hercegovini. Na navedena tržišta Grupa plasira 56 brendova koji se proizvode u 11 savremenih fabrika u Evropi. Pored sopstvenih brendova, Mattoni 1873 je i licencirani proizvođač i distributer internacionalnih brendova kao što su Pepsi, Mirinda, 7up, Ivi, Evervess i drugi.
Preko Centralne Evrope do snažnog pristustva na Balkanu – hronologija
Kompanija Mattoni 1873 poznata je po investicijama i podizanju standarda poslovanja u svojoj oblasti na tržištima na kojima nastupa. Strategiju i snažan rast kompanije Mattoni 1873 baziran na širenju poslovanja ilustruje posljednjih nekoliko akvizicija u Centralnoj i Južnoj Evropi:
U Mađarskoj 2015. godine, kada su portfolio grupe obogatile mineralne vode Szentkirályi i Kékkuti. U Bugarskoj 2017. godine, kada je dio grupe postao lokalni proizvođač PepsiCo napitaka, Quadrant Beverages.
U Češkoj Republici, Slovačkoj i Mađarskoj, gdje je tokom 2018. i 2019. kompanija akvizirala licencu i imovinu kompanije PepsiCo. U tom periodu, Mattoni je kroz joint venture postao vlasnik i najvećeg srbijanskog proizvođača vode i napitaka Knjaz Miloš, napravivši infrastrukturu i bazu za stabilan rast na Balkanu.
Dolaskom na tržište Bosne i Hercegovine, kroz svoju kompaniju Mattoni BH, nakon Srbije i Bugarske, ova uspješna evropska kompanija zaokružuje direktno pristustvo na Balkanu.
– U svakoj novoj zemlji u kojoj poslujemo, cilj nam je da potrošačima omogućimo bolje iskustvo uživanja u kvalitetu i dostupnosti najraznovrsnijih bezalkoholnih pića. Mi smo porodična kompanija koja se temelji na domaćinskim vrijednostima – tradiciji, inovacijama i odgovornosti. Bilo da je riječ o lokalnim brendovima koje osnažujemo na lokalnim tržištima, ili globalnim brendovima koje distribuiramo, cilj nam je da stvorimo trajnu vrijednost od koje koristi imaju potrošači, tržište, i naši zaposleni.
Trenutno zapošljavamo 3.350 ljudi u 8 evropskih država. Proizvodimo u 11 fabrika u 5 zemalja. Poslujemo širom Centralne i Južne Evrope, ali ostajemo porodična kompanija, čiji uspjeh zavisi od uspjeha svakog pojedinačnog člana porodice. Naša poslovna strategija jeste da na svakom novom tržištu gradimo zdravo i održivo poslovanje, investirajući u operativni model, tehnologije, portfolio i ljude, što nas dovodi do liderskih pozicija u različitim kategorijama. Radujemo se da iskustva sa pomenutih tržišta prenesemo i na tržište Bosne i Hercegovine i zajedno sa našim budućim klijentima i potrošačima, gradimo nove uspjehe kao Mattoni BH, rekao je Alessandro Pasquale, vlasnik i predsjednik Mattoni 1873.
O kompaniji je govorio i Ondrej Postranski, CEO, Mattoni 1873.
– Grupa Mattoni 1873 ima znamenitu istoriju baziranu na kvalitetnoj tradicionalnoj češkoj mineralnoj vodi. Savremena istorija kompanije počela je 1991. godine kada je italijanska porodica Pasquale privatizovala kompaniju i značajno investirala u njenu modernizaciju. 2015. godine kompanija se proširila u Mađarsku, a 2017. u Bugarsku, akvizicijom Quadrant Beverages, lokalnog proizvođača PepsiCo portfolija. Saradnja sa globalnim igračem PepsiCo intenzivirala se od 2018. pa nadalje – Mattoni je postao licencirani proizvođač i distributer PepsiCo proizvoda u Češkoj Republici, Slovačkoj i Mađarskoj, da bi 2019. godine akvizirao i najvećeg proizvođača napitaka u Srbiji, Knjaz Miloš i sve kompanije koje posluju unutar sistema Knjaz Miloš, a 2022. godine postao i ekskluzivni proizvođač i distributer PepsiCo napitaka u Austriji.
Naša pozicija najvećeg proizvođača i distributera bezalkoholnih pića u Centralnoj Evropi, zajedno sa našom strategijom snažnog rasta, zahtijeva dalji razvoj i ulaganja u naše poslovanje, što će nam biti prioritet i u Bosni i Hercegovini. Postavili smo početnu organizaciju sa talentovanom lokalnom snagom, sa poslovnicama u Sarajevu, Tuzli i Banjaluci, žеleći da od starta imamo pokrivenost na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine, poručio je.
Grupa Mattoni 1873: Činjenice i brojke
3.200 zaposlenih
11 fabrika – punjenje ne samo prirodnih mineralnih i izvorskih voda, već i sokova, gaziranih pića i ledenih čajeva.
56 brendova – lokalnih, internacionalnih i globalnih
8 zemalja – od Češke Republike preko Austrije, Slovačke i Mađarske; do Jugoistočne Evrope, Bugarske, Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.