Marketing X Business

Festival svjetla u Sarajevu: Atrakcija koju je do sada pohodilo više od 30.000 ljudi

Bloomberg Adria

(Izvor: Festival svjetla)

Sarajevo je ove zime obasjano novim sjajem, zahvaljujući Festivalu svjetla koji se održava u botaničkom vrtu Zemaljskog muzeja Bosne i Hercegovine. Ovaj festival, koji traje protekla dva mjeseca, privukao je više od 30.000 posjetitelja, a predviđanja govore da će do kraja trajanja, 1. marta, taj broj dostići 50.000.

Adnan Čomor, glasnogovornik Festivala svjetla Sarajevo, izrazio je očekivanja brojke od 50.000 do kraja trajanja festivala, objašnjavajući da bi to pozicioniralo festival kao jednu od najatraktivnijih destinacija u glavnom gradu, posebno tokom zimske sezone.

Četvrtkom je posebno živo, jer tada posjetitelji, osim uživanja u svjetlosnim čarolijama, imaju priliku obići i izložbe u Zemaljskom muzeju BiH, zahvaljujući akciji “Četvrtkom izlazim u Zemaljski muzej BiH”.

– Te zbirke će od 1. februara biti obogaćene stalnom postavkom “Vodozemci i gmizavci Bosne i Hercegovine”, kao i izložbom “EX-SITU – Umjetničke pozicije o ugroženom biodiverzitetu Bosne i Hercegovine”, što će zasigurno doprinijeti atraktivnosti posjete Zemaljskog muzeja BiH, ali i Festivala svjetla Sarajevo četvrtkom, kazao je Čomor.

Tokom zimske sezone primjetan je porast broja turista iz Srbije i Hrvatske, što se odražava i na posjećenost Festivala svjetla Sarajevo. Čomor je dodao da očekuju nastavak ovog trenda tokom februara, s obzirom na školske raspuste u Sloveniji, te kraće odmore u Srbiji i Hrvatskoj.

Festival svjetla Sarajevo pruža posjetiteljima nezaboravno iskustvo kroz atraktivne svjetlosne postavke inspirisane ambijentom botaničkog vrta i kulturno-historijskim blagom Zemaljskog muzeja BiH. Njegova jedinstvenost proizlazi iz fokusa na prirodno bogatstvo, osvjetljavanje stećaka, predstavljanje replike Glasinačkih kolica, te instalacije Bosanskog ćilima od svjetla, koja tematizira kulturno-historijsko naslijeđe BiH.

Nataša Musa, autorica koncepta festivala i predsjednica Fondacije Sarajevo Navigator, ranije je rekla kako se, radeći Sarajevo Holiday Market, popularni praznični događaj u BiH, “zaljubila u lampice”.

Osim domaćih umjetnika, festival uključuje i rad umjetničke grupe Tilt iz Francuske i Ignata Radua iz Rumunije.

Na ideji je, kaže Musa, rađeno temeljno i pristupom koji bi građanima, ali i turistima, omogućio inspirativno iskustvo vrijedno cijene ulaznice (za stanovnike BiH 10 KM za odraslu osobu, pet KM za djecu i 20 KM za porodicu, za strance duplo od navedenih iznosa).

Musa budućnost vidi svijetlom.

– Platforma se dokazala u praksi, a želja nam je da uz prave partnere osvijetlimo i čitavu regiju, zaključila je ona.