Marketing X Business

3D reklame: revolucija u oglašavanju

Printani panoi i veliki bilbordi godinama i desetljećima bili su temelj oglašavanja, no razvoj tehnologije donosi promjene

Š.M

Image by evening_tao on Freepik

U svijetu oglašavanja, konstantna potraga za inovacijama i kreativnim rješenjima uvijek je prisutna. Printani panoi i veliki bilbordi godinama i desetljećima bili su temelj oglašavanja. Svojim tekstualnim natpisima i dizajnom privlačili su  mase i igrali veliku ulogu u kreiranju brenda. No, kako tehnologija nastavlja evoluirati, pojavljuju se novi tipovi marketinga i nove ideje koje obećavaju revoluciju u industriji: 3D LED bilbordi. Ovakav vid oglašavanja kombinira snagu LED svjetla s trodimenzionalnim prikazom, stvarajući spektakularne vizualne efekte koji ne samo da privlače pažnju, već i ostavljaju dugotrajan utisak na posmatrača i širu publiku.

3D LED bilbord u svojoj osnovi koristi LED zaslovne visoke kvalitete i rezolucije za prikazivanje dinamičnog i privlačnog sadržaja koji se odvija u tri dimenzije. Potrošač tada ima priliku uživati u “skoro” stvarnim prikazima čime se kreira uzbudljivo iskustvo i time ovi LED bilbordi postaju učinkovit alat za super oglašavanje i marketing. Iako zvanična upotreba LED bilborda seže još u 2005. godinu, 3D bilbordi aktivno se kreću koristiti od prošlog desetljeća u Svijetu, a upotreba u BiH je još u početnoj fazi te su primjetni samo određeni 3D hologrami.

Nikeov 3D Air Max bilbord u Japanu

Nike Japan pokrenuo je inovativnu kampanju kako bi obilježio svoju 35. godišnjicu 2014. godine.

Brend je kreirao 3D LED bilbord  u Tokiju sa  prikazom Nike kutije u kojoj se prikazuju različiti modeli Nike Air Max patika. 

Sa misijom da istakne kreativnost, maštu i inovaciju, Nikeovi kreativni menadžeri su također uspjeli da uz sinergiju tehnologije i kreativnosti osvoje srca širom Svijeta. Kako je to izgledalo prije skoro 10 godina, pogledajte u ovom videu!

YouTube.com

Wave, Južna Koreja

Seul se može zasigurno može pohvaliti najvećim 3D reklamnim bilbordom na svijetu, i to s pravom. Krajem 2020. godine, u doba Korone, kada su godišnji odmori još bili san, na Trgu u Seulu pojavio se veliki morski talas. Kreatori su nastojali da uz pomoć 3D tehnologije stvore prividni prikaz morske pučine, a simulacija je kreirana na način da izgleda kao da svako može dodirnuti vodu, što je proizvelo dinamičan, ali umirujuć efekt.

YouTube.com

Da li cijena diktira tržište?

Prosječna cijena 3D bilbord reklama u Svijetu varira od 1.200 do 15.000 dolara mjesečno. Ali ta cijena najčešće zavisi i od mnogo faktora: dimenzije, lokacija, dizajn i motivi. Prethodnih godina digitalni bilbordi su bili ograničeni i mogli su ih priuštiti samo kompanije i korporacije koje su imale velike budžete. S razvojem tehnologije i povećanjem pristupačnosti digitalne LED tehnologije, 3D bilbordi su sada dostupni svim vrstama poslovanja.