Marketing X Business

Dva miliona primjeraka: Duboki naklon za Hyundai Tucson, kako je putovao kroz historiju

N. D.

(Foto: Hyundai)

Sa proizvodne trake sišao dvomilioniti Hyundai Tucson u Hyundai fabrici u Nošovicama, Češka (HMMC). Ovaj posebni primjerak obojen je u Sailing Blue Pearl boji i opremljen je 1.6 T-GDi HEV motorom, koji već sada stiže do svog budućeg vlasnika u Velikoj Britaniji.

Ovaj broj naglašava status modela Tucson kao najpopularnijeg Hyundaijevog modela u Evropi, za šta zaslužuje duboki naklon, pa je najbolje osvrnuti se na sve što je urađeno u histioriji.

Hyundai je jedan od najpopularnijih brendova automobila širom svijeta. Brend je zaslužan za izlazak vozila opremljenih tehnološki naprednim karakteristikama. Uz to, ravnoteža cijene i karakteristika je također važan faktor koji doprinosi njegovoj popularnosti. Iako brend proizvodi vozila od 1960-ih, počeo je proizvoditi SUV vozila 2000-ih. Uprkos tome što je relativno nov u kategoriji, Hyundaijev SUV pokazao se značajno dobro, posebno Tucson.

Prvi model Tucson izašao je prije skoro dvije decenije i od tada ima izuzetne rezultate u SUV kategoriji.

Prva generacija (2005-2009)

Prvi model Hyundai Tucsona izašao je 2005. Automobil je proizveden na jako modificiranoj platformi Elantra. Prva generacija Tucsona bila je dostupna u tri različita nivoa opreme: GL, GLS i GLX. Ovaj SUV srednje veličine ima kraću visinu i šire međuosovinsko rastojanje koje zadovoljava njegovu robusnu vanjštinu. Rešetka hladnjaka bila je u sendviču između dva fara u obliku oka. Konture su bile prisutne na karoseriji koja se proteže od prednjeg do zadnjeg kraja. Za unutrašnjost, Hyundai se odlučio za jednostavan dizajn kontrolne table koji ima lako čitljive mjerne i mjerne uređaje. Udobna sjedišta su bila dostupna sa opcionim presvlakama od kože ili tkanine. Za maksimalnu zaštitu, u kabini su ugrađeni i bočni vazdušni jastuci. Ovu generaciju Hyundai Tucsona pokretao je 2,0-litarski 4-cilindrični motor uparen sa 4WD pogonskim sistemom i 4-brzinskim automatskim mjenjačem. Kako bi bio pogodan za terensku vožnju, tu su bili i prijenosna kutija niskog raspona, kontrola stabilnosti, kontrola proklizavanja i antiblok kočnice.

Druga generacija (2009-2013)

Druga generacija Tucsona predstavljena je na sajmu automobila u Frankfurtu 2009. Ova generacija je bila potpuno drugačija od starog Tucson modela. Druga generacija dobija veliki facelift sa redizajniranim eksterijerom i enterijerom. Stari farovi u obliku oka zamijenjeni su izduženijim i šiljastim farovima. Dok su prethodne konture zamijenjene oštrim uglovima i linijama koje idu od prednjeg do zadnjeg kraja. Na zadnjem kraju, vrata prtljažnika u stilu hatchbacka bila su prisutna da prate ovaj novi izgled Tucsona. Uz to, alu felge su bile u ponudi u svim nivoima opreme ove generacije. Unutrašnjost je također redizajnirana sa ažuriranom kontrolnom tablom, centralnom konzolom, stackom i udobnim sjedištima. Štaviše, zadnji ravan pod također pomaže u povećanju nivoa udobnosti. Ispod haube, 2,0 i 2,4-litarski motori su bili dostupni sa AWD pogonskim sistemom. Ovaj pogonski sistem je bio podržan od strane 5-brzinskog manuelnog ili 6-stepenog automatskog mjenjača.

Feclift druge generacije (2013-2015)

Facelifting verzija druge generacije Tucsona predstavljena je 2013. Prednja maska ​​je redizajnirana sa velikim branicima i maglenkama. Uz to, ugrađene su lampe za projektore i LED dnevna svjetla i zadnja svjetla. Štaviše, bio je dostupan i opcioni panoramski stakleni krov sa krovnim šinama. Dužina međuosovinskog rastojanja je povećana, čineći kabinu prostranijom. U ovoj prostranoj kabini sa zavaljenim naslonom bila su prisutna sjedišta i držači za čaše. Za vozače je ugrađena blijedo-plava ploča s pozadinskim osvjetljenjem koja je pružala potrebne detalje u vezi sa vozilom. Da bi kabina bila prijatna, Tucson ima jonizator koji ubija klice i sistem kontrole klime. Međutim, ispod haube nisu primjećene nikakve značajnije promjene. 2,0 i 2,4-litarski 4-cilindrični motor i 6-stepeni automatski mjenjač bili su konstantni. Bio je dostupan i opcioni 2WD ili AWD pogonski sistem.

Treća generacija (2016-2018)

Treća generacija Hyundai Tucsona predstavljena je na Međunarodnom sajmu automobila u New Yorku 2015. Ova generacija je bila potpuno drugačija od starih modela Hyundai Tucson. Prednja maska ​​ima prepoznatljivu Hyundai heksagonalnu rešetku hladnjaka, LED dvostruke projektore i LED dnevna svjetla. Međuosovinsko rastojanje je prošireno što povećava ukupnu udobnost i iskustvo vožnje. Po prvi put kupcima su ponuđene i opcione 19-inčne felge. Unutrašnjost je dorađena kako bi putnicima pružila vrhunsko iskustvo. Infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir i instrument tabla presvučena kožom kao standardna oprema. Uz to, automobil ima i Blue Link sistem koji poboljšava ukupnu sigurnost vozila. Blue Link je podržan od strane Android sistema preko kojeg vozači mogu zaključati/otključati vrata, te pronaći i pratiti lokaciju svog automobila.

Automobil je pokretao 2,0-litarski motor praćen 6-stepenim automatskim mjenjačem i AWD pogonom. Kako bi povećao svoje terenske sposobnosti, Hyundai je u treću generaciju Tucsona ugradio sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo, sistem kontrole kočnica nizbrdo.

Feclift treće generacije (2019-2020)

U fecelift verziji Tucsonove treće generacije, farovi su redizajnirani i uvedena su podignuta dnevna svjetla. Dok su kočiona svjetla bila više sužena i uronjena sa vratima prtljažnika. Na prednjoj strani, veliki otvori za vazduh su također bili prisutni da upotpune oštru spoljašnjost automobila. Unutrašnjost je također redizajnirana sa nadograđenom komandnom pločom i novodizajniranim ventilacionim otvorima. Uporedo sa ovim, nadograđeni su i bočni retrovizor, instrument tabla i centralna konzola. Ponuda motora ostaje ista kao u trećoj generaciji. Međutim, ugrađeni su sistem za izbjegavanje sudara i sistemi za pomoć pri zadržavanju trake radi veće sigurnosti.

Četvrta generacije (2020-danas)

Najnovija generacija Tucsona je SUV-Coupe stil i ne liči na svoje prethodnike. Na prednjoj strani su prisutni velika rešetka hladnjaka, 3D dizajn farova i redizajnirani branici. Dok su bokobrani prisutni na oba kraja. Unutrašnjost ima ravnu minimalističku kontrolnu tablu sa instrument tablom sa dva točkića i velikim infotainment sistemom koji se nalazi u sredini. U ovoj generaciji dostupna su tri motora, 2,0-litarski, 1,6T-GDi smart stream benzinski motor i 1,6 T HEV hibridni motor. Oba motora su podržana režimima vožnje i terena. Dok je, radi veće sigurnosti, ugrađen Hyundai smart sense.

Četvrta generacija Tucsona, koja je trenutno u proizvodnji, ima osvježeni dizajn, napredniju unutrašnjost i poboljšani paket dodataka. U 2023. godini proizvedeno je 244.495 jedinice, što čini otprilike 70 posto ukupne proizvodnje HMMC-a.

Hyundai je također proširio izbor pogona trenutnom Tucsonu, te uključio hibridne i plug-in hibridne motore. Za oba alternativna pogonska sklopa vlada veliko interesovanje – 2 od 5 Tucsona četvrte generacije prodanih u Evopi su ili hibridi ili plug-in hibridi.

Kako bi proslavio dvije decenije na tržištu, Hyundai je dizajnirao posebnu ediciju ovog modela za dvadesetogodišnjicu. Posebno izdanje dolazit će sa jedinstvenim završnim obradama interijera i eksterijera. Proizvodnja će započeti u HMMC-u u augustu.