Marx.ba

Netflix planira do 2030. godine udvostručiti svoj prihod na 78 milijardi dolara i dostići tržišnu kapitalizaciju od 1 bilion dolara, otkriveno je na internom poslovnom sastanku prošlog mjeseca javlja Wall Street Journal.
Kompanija također želi povećati globalne prihode od oglašavanja na 9 milijardi dolara i utrostručiti operativnu dobit s 10 na 30 milijardi dolara.
Iako Wall Street izražava zabrinutost zbog ekonomske neizvjesnosti i Trumpovih carina, Netflix ostaje optimističan. Trenutno ima gotovo 400 milijardi dolara tržišne vrijednosti i više od 301 milion pretplatnika, a do 2030. želi dosegnuti 410 miliona, s fokusom na rast u inozemstvu, posebno u Indiji i Brazilu.
U zadnjem kvartalu (posljednjem u kojem objavljuje broj novih pretplatnika) dodano je 18,9 miliona korisnika. Više od 43% američkih prijava u februaru bilo je za pretplatnički model s oglasima, koji je lansiran krajem 2022. godine i sada sve više dobiva na značaju. Kompanija planira zamijeniti Microsoft vlastitom oglašivačkom tehnologijom u SAD tokom aprila.
Također je snizila cijene oglasa kako bi privukla više oglašivača, a dodatak prijenosa uživo, uključujući sport, dodatno je povećao atraktivnost. Iako potencijalna recesija izazvana carinama prijeti tržištu oglašavanja, Netflix vjeruje da bi u takvim uvjetima mogao čak profitirati, jer bi ljudi više boravili kod kuće i gledali sadržaje na platformi, piše Seebiz.
VEZANO