Marketing X Business

Nike stavio na čekanje formiranje brenda za žene

Marx.ba

(Foto: Independent)

Nikeovo lansiranje novog brenda ženske sportske odjeće u SAD kroz partnerstvo s brendom Skims, koji je u vlasništvu Kim Kardashian, odgođeno je, rekao je portparol proizvođača Air Jordana za Reuters.

Partnerstvo, koje je najavljeno u februarau, dio je plana novog izvršnog direktora Elliotta Hilla da preokrene poslovanje kompanije koja se bori s problemima i proširi ponudu proizvoda kako bi se mogla takmičiti s brendovima kao što je On, koji podržava Roger Federer.

Skims, koji je pokrenut 2019. godine, bilježi rastuću potražnju za svojim premium grudnjacima, odjećom za opuštanje i oblikovanjem tijela.

S velikim iščekivanjem među dionicima i potrošačima, obje strane su odgodile lansiranje dok rade na tome da proizvod bude pravi, rekao je glasnogovornik Nikea. Odgodu je prvi izvijestio Bloomberg News.

Novi brend trebao bi se zvati NikeSKIMS i očekuje se da će uključivati odjeću za trening, obuću i dodatke za žene.

Početni plan bio je lansirati svoju prvu kolekciju u nekim američkim maloprodajnim trgovinama u proljeće ove godine, kao i na svojoj web stranici. Širem tržištu trebala je biti dostupna 2026. godine.

Partnerstvo sa Skimsom pozdravili su investitori i analitičari, koji se nadaju da će to pomoći Nikeu da nadoknadi zaostatak na tržištu ženske sportske odjeće, gdje su se Lululemon i Gapova Athleta zasad pozicionirali kao lideri.