Marketing X Business

Kako vještačka inteligencija, automatizacija i autentičnost doprinose marketingu utjecajnih ljudi

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Influens marketing je prešao dug put od „digitalnih dnevnika“ i svog početka 2013. godine. Autentičnost je ključna za uspjeh, a brendovi trebaju pažljivo birati kreatore i pratiti njihovu kreativnu slobodu.

Korištenje prave tehnologije omogućava automatizaciju svake faze životnog ciklusa utjecajnih ljudi.

Osim toga, platforme za upravljanje partnerstvom olakšale su saradnju sa utjecajnim osobama. Sada je jednostavno pratiti rezultate svake kampanje i povrat ulaganja. A sa porastom tehnologije kao što su veze za kupovinu, lako je pratiti konverzije nazad do influencera.

Evo šta trgovci između ostalog trebaju znati da znaju poboljšati svoje trenutne i buduće marketinške kampanje utjecajnih ljudi, zajedno sa novim trendovima koje vidimo u marketingu uticaja.

Ključne tačke:

  • Publika preferira autentičan sadržaj uticajnih ljudi, a ne previše filtrirane objave
  • Neuticaj je kada kreator pogriješi marketing utjecajnih ljudi ili pogrešno predstavlja sebe ili brend.
  • Vještačka inteligencija (AI) ima prednosti za marketing uticajnih ljudi, ali ne može zamijeniti ljudsku kreativnost.
  • Dugoročna utjecajna partnerstva imaju veće šanse da izgrade povjerenje potrošača nego kratkoročna partnerstva.
  • B2B brendovi mogu imati koristi od utjecajnog marketinga isto koliko i B2C brendovi ako su u partnerstvu sa pravim kreatorima.

Marketinški stručnjaci moraju voditi računa da ne usmjeravaju kreatore pretjerano. Možda izgleda kontraintuitivno, ali omogućavanje utjecajnim osobama da imaju kreativnu slobodu ide u vašu korist. Ovo omogućava kreatoru da izgradi autentične i zanimljive priče oko vašeg proizvoda koje imaju odjek kod njihove publike, koju dobro poznaju i razumiju. Na kraju krajeva, oni su ga izgradili.