Marketing X Business

Zalando u drugom kvartalu povećao prodaju i prihode

Marx.ba

(Foto: Zalando)

Zalando SE ostvario je snažan rast i porast dobiti u drugom tromjesečju ove godine, zahvaljujući uspješnoj provedbi svoje strategije izgradnje vodećeg panevropskog ekosistema e-trgovine modom i lifestyleom.

Ta se strategija temelji na dva vektora rasta: B2C (poslovanje s krajnjim kupcima) i B2B (poslovanje s poslovnim subjektima). Nakon uspješnog zaključenja akvizicije tvrtke ABOUT YOU, kompanija nastavlja ulagati u strateške prilike za rast. Time odražava svoju ambiciju da opsluži još veći dio evropskog tržišta mode, vrijednog 450 milijardi eura, te svoju posvećenost stvaranju dugoročne vrijednosti kroz profitabilan rast, piše Seebiz.

U drugom tromjesečju, bruto volumen prodane robe (GMV) porasla je za 5,0% na 4,1 milijardu eura, prihodi su porasli za 7,3% na 2,8 milijardi eura, a prilagođena dobit prije kamata i poreza (prilagođeni EBIT) dosegnula je 186 miliona eura, naspram 172 miliona eura u istom periodu prošle godine, zadržavajući stabilnu profitnu maržu od 6,5%.

U drugom tromjesečju, bruto volumen robe koja se prodala (GMV) porastao je za 5,0% na 4,1 milijardu eura, prihodi su porasli za 7,3% na 2,8 milijardi eura, a prilagođena dobit prije kamata i poreza (prilagođeni EBIT) dosegnula je 186 miliona eura, naspram 172 miliona eura u istom periodu prošle godine, zadržavajući stabilnu profitnu maržu od 6,5%.

U segmentu poslovanja s krajnjim kupcima (B2C), broj aktivnih kupaca porastao je za 6,1%, dosegnuvši novi maksimum od 52,9 miliona. Dodatna ulaganja u korisničko iskustvo uključuju i pokretanje “discovery feeda” temeljenog na umjetnoj inteligenciji koji će nuditi još personaliziraniju inspiraciju i povećati angažman kupaca.

Segment poslovanja s kompanijama (B2B) zadržava snažan zamah, potaknut dvoznamenkastim rastom ZEOS Fulfilmenta. Dodatno, pokretanje nove Shopify aplikacije omogućuje Shopify trgovcima izravno povezivanje sa ZEOS platformom.

Nakon uspješnog zaključenja akvizicije kompanije ABOUT YOU 11. jula, Zalando je izdao prvu cjelogodišnju prognozu za 2025. godinu za objedinjenu grupu. Time pokazuje svoju posvećenost ostvarivanju profitabilnog rasta u većem opsegu. Očekivanja uključuju GMV od 17,2 do 17,6 milijardi eura, prihode od 12,1 do 12,4 milijarde eura, prilagođeni EBIT od 550 do 600 miliona eura, kapitalna ulaganja (CapEx) od 200 do 280 miliona eura i negativan neto obrtni kapital.