Marketing X Business

Amazon predstavio AI chatbot za firme i poslovne korisnike

Marx.ba

(Izvor: Amazon)

Amazon je najavio svoj najnoviji proizvod, chatbot pod nazivom Q, na prestižnoj Reinvent konferenciji za Amazon Web Services (AWS) održanoj u Las Vegasu. Ovaj inovativni alat predstavlja najnoviji potez Amazona u trci s Microsoftom i Googleom na području softvera za produktivnost, samo godinu dana nakon što je Microsoft podržao startup OpenAI i njihov popularni ChatGPT chatbot. Ovaj napredni alat koristi generativnu umjetnu inteligenciju kako bi stvarao odgovore na korisnički unos.

Nazvan prema legendarnom liku iz filmova o Jamesu Bondu, pregledna verzija Q-a odmah je dostupna, s nekoliko ključnih besplatnih verzija. Međutim, nakon završetka probnog razdoblja, poslovni korisnici morat će izdvojiti 20 američkih dolara mjesečno po korisniku kako bi nastavili koristiti aplikaciju.

Za programere i IT stručnjake, verzija s dodatnim karakteristikama dostupna je po cijeni od 25 dolara mjesečno po korisniku. Za usporedbu, AI alati poput Copilot za Microsoft 365 i Duet AI za Google Workspace za poslovne korisnike dostupni su po cijeni od 30 dolara mjesečno po korisniku.

Amazon Q
(Izvor: Amazon)

Adam Selipsky, izvršni direktor AWS-a, istakao je kako ćee Q korisnicima pomoći u razumijevanju mogućnosti AWS-a i rješavanju eventualnih problema. Kroz komunikacijske aplikacije poput Salesforceovog Slacka ili alate za uređivanje koda, korisnici će imati pristup Q-u, koji će također biti integriran u online konzolu za upravljanje AWS-om. Osim toga, Q može iznositi citate iz dokumenata kao sigurnosnu kopiju svojih odgovora tokom interakcija u chatu.

Jedna od ključnih prednosti Q-a je sposobnost automatskog mijenjanja izvornog koda, pružajući programerima veću učinkovitost. Također, usluga je kompatibilna s više od 40 poslovnih servisa, omogućujući korisnicima raspravu o informacijama pohranjenim u Microsoft 365, Dropbox, Salesforce, Zendesk, te AWS-ovoj usluzi za pohranu podataka, S3. Q također omogućuje korisnicima postavljanje pitanja o dokumentima tokom interakcija, poručuju iz Amazona.