Marketing X Business

Apple želi sarađivati s medijskim kućama u svrhu treniranja svojih AI modela

Marx.ba

(Izvor: Apple)

Apple trenutno pregovara s velikim medijskim kućama o licenciranju njihovih arhiva vijesti i korištenju tih informacija za pomoć u obuci svojih generativnih modela umjetne inteligencije (AI).

Kako izvještava The New York Times, riječ je o višegodišnjim ugovorima vrijednim najmanje 50 miliona dolara.

Iako se radi o velikoj svoti novca, medijske kuće koje je Apple kontaktirao, poput Conde Nasta, NBC Newsa i IAC-a, nisu u potpunosti zainteresirani za takvu vrstu saradnje. Razlog tome je činjenica da bi mogli biti potencijalno pravno odgovorni za pojedine situacije koje bi mogle proizaći iz Appleovog korištenja njihovog sadržaja.

No, ako Apple uspije ostvariti željenu suradnju s medijskim kućama, ne bi bio prva kompanija koja je to učinila u svrhu poboljšanja svojih AI siastema.

Primjera radi, OpenAI koji stoji iza popularnog ChatGPT-a, još je ovog ljeta potpisao ugovore s Associated Pressom i Axel Springerom, a sve kako bi mogli koristiti njihove tekstove za treniranje AI-ja, prenosi Bug.