Marketing X Business

Biznismen za primjer: Snažan i samouvjeren s pravim izborom mirisa

N. D.

Potrebno je napraviti pravi izbor (Izvor: Alfastyle)

Biti biznismen znači da morate izgledati snažno i samouvjereno kako biste pokazali da imate sposobnost da vodite svoj posao.  Samopouzdanje je najvažnija stvar da postanete biznismen. Morate se formalno predstaviti sa samopouzdanjem i elegancijom. 

I koji drugi način da to učinite a da ne stavite sjajnu toaletnu vodu, parfem ili kolonjsku vodu koja će biti na fonu vašeg otmjenog odijela.  

Da biste sebi olakšali život, možete iskoristiti recenziju američkih stručnjaka koji su testirali ponudu i donijeli zaključke, šta je ono što vam treba.

Floriental Comme De Garcon

Najistaknutija nota ovdje je labdanum koji je sintetički cvjetni. I generalno miriše na amber. To daje težinu. Međutim, moći ćete da otkrijete svaku notu. Prilično je mračna, zamišljena i teška kolonjska voda što vam je potrebno kada želite da ubijete poslovnu prezentaciju s puno samopouzdanja i stava.

L’Homme Ideal EDP Guerlain

Slatkoću trešnje ćete osjetiti na samom početku njenog putovanja. Višnja čini ovu toaletnu vodu tako ukusnom, a onda dolazi i svježina bergamota. Prisustvo badema sve čini i seksi.

U sredini ćete mirisati slatku kožu koja traje do kraja. Ako tražite kvalitetnu toaletnu vodu koja ne miriše jeftino i sintetičko, svakako posegnite za L’Homme Ideal EDP.

Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo

Acqua di Gio Profumo je svježa kolonjska voda s malo pikantnosti u bazi. Vodene slane note su izuzetno izražene baš kao i originalni Acqua di Gio. Acqua di Gio se bavi zelenim i svježim vodenim notama, ali s druge strane, Acqua di Gio Profumo ima i cvjetne i začinske dijelove. 

Svoj put započinje svježim bergamotom i morskim notama te se pridružuju cvjetnim notama koje kolonjskoj vodi novi zaokret. I kada počnete da mislite da ne može biti bolji, pačuli i tamjan daju kolonjskoj tamni ton.

Tom Ford Oud Wood

Kao što samo ime kaže, ova crna boca se bavi drvetom i još više drveta. Stigla je 2007. godine, ali je još uvijek popularnost tu. Remek-djelo je nositi ga u kancelariji, posebno kao poslovni čovjek. Drvenast pokazuje čvrstinu više od bilo koje druge note. 

Oud Wood spada u kategoriju uniseks parfema. Međutim, ima više mušku stranu nego žensku. Pruža jedinstvenost jer se zelene biljne note obično ne miješaju sa drvenim notama.

Creed Aventus

Cijena ove je nevjerovatno visoka, ali kvalitet, dugovječnost i projekcija koju ćete iz nje dobiti su nenadmašni. Počinje voćnim punčom od ananasa i puno citrusa. Ovo ima magiju koju drugi slični mirisi ne mogu ponuditi.

Tu su i mošus i hrastova mahovina. Ljudi će vas primijetiti kada uđete  u kancelarijui očekujte komplimente.

Prada Amber Pour Homme

Ovo blago je već dobro poznato. Već dugo je dostupan na tržištu. Prada Amber je idealna za one koji žele da mirišu profesionalno, jer ima čist, sapunast miris na najbolji mogući način. Dizajn boce je elegantan i dobro napravljen, a boja soka iznutra je toliko privlačna da ne možete skrenuti pogled, a da joj se ne divite. 

Na otvaranju ovog parfema dominiraju note citrusa i nerolija. Neroli je moćniji od ostalih nota. Ima pikantan prizvuk. Za razliku od većine dizajnerskih mirisa, djelovanje Prada Amber traje dugo.