Marketing X Business

Cadillac Sollei: Ultimativni koncept električnog kabriolet luksuza

Marx.ba

(Foto: Cadillac)

Proizvođač automobila Cadillac oduvijek je percipiran kao marka luksuznih limuzina, utjelovljenje “američkog sna” te, kao kompanija izrasla iz Forda početkom 20. stoljeća, jedan od tradicionalnih lidera u američkoj autoindustriji. Odnedavno idu ukorak s industrijom pa proizvode i električne modele, kao što su Lyriq, Optiq i Celestiq, a na njihovim temeljima nastao je i koncept više klase – luksuzni kabriolet Sollei.

Naziv mu dolazi od kombinacije riječi “sol” za Sunce te “leisure” za slobodno vrijeme, pa mu to određuje i karakter. Sollei bi trebao biti vozilo u kojem se uživa, koje budi emociju te pomiče granice onoga što je moguće izraditi po narudžbi za uzak krug kupaca. I dalje je tu riječ tek o dizajnerskoj studiji, sa svrhom privlačenja pozornosti, ali možda i potencijalnih naručitelja.

Sollei je velika i prostrana kabriolet “lađa” s 2+2 sjedišta, čijom kabinom dominiraju luksuzni materijali ali i vrlo čist interijer. Gotovo sve fizičke kontrole uklonjene su, a njihovu funkciju preuzima centralni kontrolni zaslon. Istaknuti detalj u kabini je i veliki ekran dijagonale 55″ koji se prostire cijelom prednjom stranom neposredno ispod vjetrobrana, od jednog do drugog A-stuba.

Iskorak je vidljiv i u materijalima, koji su primarno ekološki orijentirani, pa se tako umjesto kože koristi micelij, vegetativna razgranata struktura gljiva, kao obnovljiva alternativa. Izvana dominira vrlo upečatljiva žuta Manila Cream boja, originalno korištena u modelima Cadillada 1957. i 1958. godine.

Svaki detalj ovog modela bio bi, uđe li on ikad u proizvodnju, ručno izrađen u skladu sa željama kupaca, personaliziran do posljednjeg detalja, materijala, ručkice, teksture i nijanse boje. U teoriji on bi koristio istu platformu kao model Celestiq, dakle pogon s dva elektromotora ukupne snage 600 KS, uz bateriju od 111 kWh i doseg od 500-tinjak kilometara. U teoriji, kažemo, jer je sasvim neizvjesno da će ovaj model ikada iz koncepta prerasti u finalni proizvod, piše Autonet.