Marketing X Business

Displej umjesto parketa: Nova dimenzija marketinga u sportu

N. D.

(Foto: ASB GlassFloor)

Mnogi kažu da je 10. oktobra 2024. godine košarka je ušla u novu eru jer je grčki gigant Panathinaikos bio domaćin prve utakmice Eurolige ikada odigrane na ASB GlassFlooru. Stalna instalacija u OAKA Areni u Atini označava i novu eru marketinga u sportu.

Šta je uopšte ASB GlassFloor? Panathinaikos kao jedini tim koji je domaćin utakmica Eurolige na revolucionarnoj podlozi, ni manje ni više na staklenom displeju nudeći navijačima jedinstveno, impresivno iskustvo.

Projekat je završen za nešto više od dva mjeseca. Teren ne samo da poboljšava vizuelni spektakl dinamičkim animacijama u igri i prikazima podataka u realnom vremenu, već također poboljšava sigurnost igrača sa posebno dizajniranom staklenom površinom u kojoj su ugrađeni keramički vrhovi za optimalno prianjanje i performanse. Treba li reći, nova podloga je cijelo vrijeme dosupna za animacije i oglašavanje, pa je tako u skladu s pravilima sporta koji se igra, dobivena jedinstvena platrforma za oglašavanje.

Mnogi kažu da ova inovacija redefiniše košarku, ne samo za Panathinaikos, već i za sport na globalnom nivou. OAKA Arena sada predstavlja model za buduće sportske objekte, spajajući tradiciju s naprednom tehnologijom kako bi pružila neusporedivo iskustvo navijača i igrača.

– Mi u Panatinaikosu osjećamo se ponosno i uzbuđeno o ovom novom projektu. Naš glavni cilj je da kontinuirano unapređujemo iskustvo naših navijača i istovremeno jačamo stratešku saradnju sa našim komercijalnim partnerima. Dodavanje novog ASB staklenog poda, omogućava nam da postignemo odlučujući doprinos u ovom pravcu. Realizacija ovog jedinstvenog i uzbudljivog projekta bila je moguća zahvaljujući strateškom savezu sa Globalsatom. Ova saradnja redefiniše komercijalna partnerstva u Evropi i otvara put novim oblicima B2B partnerstava. Imamo jedinstveni proizvod koji će našim fanovima i našim poslovnim partnerima garantirati fantastičan i kvalitativno savršen rezultat, rekao je glavni operativni direktor Panatinaikosa Stavros Ntinos.

Zahvaljujući milionima LED dioda, podloga omogućava izvanredne vizuelne prikaze. Operativni sistem za interaktivnu sportsku podlogu, GlassCourt OS, omogućuje klubu da prikazuje dinamičke animacije tokom predstavljanja igrača i statistiku igre u realnom vremenu direktno na terenu. Ovaj interaktivni i vizuelno zadivljujući pod donosi novu dimenziju košarkaškoj zabavi. Prednosti ASB GlassFloor Integrirane LED diode omogućavaju zapanjujuće animacije, otvarajući nove mogućnosti za oglašavanje i zabavu. Osim toga, staklena površina, sa ugrađenim keramičkim vrhovima smanjuje rizik od povreda, povećavajući sigurnost igrača bez žrtvovanja performansi.

I da ne ostane sve na sportu. Planovi kažu da će potpuno napredno tehnološko čudo biti multifunkcionalno mjesto, idealno za sportske arene, koncerte, prodajne prostore, ali i sajmove.

A sve je i koštalo papreno. Iako nema izvještaja o konačnoj cijeni, u najavama projekta je bila procjena da će implementacija ove inovativne površine u OAKA Areni koštati između 1,5 i 2 miliona eura.

VEZANO

Vrijednost digitalnog marketinga