N. D.
Novi Porsche Macan sa pogonom na zadnje točkove odmah je dostupan kao nova tačka ulaska u seriju potpuno električnih SUV modela. Pored njega, novi Macan 4S je pozicioniran u gornjem opsegu performansi programa modela.
Dok je fokus za Macan sa zadnjim pogonom bio prvenstveno na visokoj efikasnosti i dometu, novi Macan 4S će popuniti jaz između Macana 4 i Macan Turbo. Kao i modeli predstavljeni početkom 2024. godine, 4S je opremljen elektronski kontrolisanim Porsche Traction Management (ePTM) sistemom, koji raspoređuje pogonsku snagu između prednje i zadnje osovine oko pet puta brže od konvencionalnog sistema sa pogonom na sve točkove.
Macan: Baterija od 100 kWh i visokoefikasna energetska elektronika
Novi Macan ulazni model u Porscheov svijet potpuno električnih SUV-ova također dobiva energiju iz visokonaponske baterije s bruto energetskim sadržajem od 100 kWh. Pogon je obezbijeđen isključivo motorom zadnje osovine koji se koristi u Macanu 4, prečnika 210 milimetara, aktivne dužine 200 mm i snage 250 kW (340 KS, Macan Electric (WLTP): Kombinovana potrošnja energije: 19,8 – 17,0 kWh/100 km kombinovana emisija CO₂: 0 g/km: A); Elektromotor ima impulsni inverter od 480 ampera (PWR) u kojem se koristi visokoefikasni poluprovodnički materijal silicijum karbid (SiC) za postizanje veće efikasnosti. Značajno smanjuje komutacijske gubitke u PWR-u i omogućava veće frekvencije komutacije.
U kombinaciji sa Launch Control, Macan proizvodi do 265 kW (360 KS) overboost snage, a maksimalni obrtni moment je 563 Nm. Od starta, automobil dostiže 100 km/h za 5,7 sekundi i ima najveću brzinu od 220 km/h. Odustajanjem od pogona na sva četiri točka, Macan je 110 kilograma lakši od Macana 4 i stoga zahtijeva manje struje za pogon. Ovo rezultira kombinovanim WLTP dometom do 641 km.
Macan 4S: Snažni elektromotori i PASM kao standard
Macan 4S ima novi motor na zadnjoj osovini i snažan SiC impulsni inverter od 600 A. Električni motor ima prečnik od 230 milimetara i aktivnu dužinu od 150 milimetara. Zajedno s motorom prednje osovine koji se također koristi u Macan 4 i Turbo modelu, ovo rezultira izlaznom snagom sistema od 330 kW (448 KS) sa kratkim povećanjem snage do 380 kW (516 KS, Macan 4S Electric (WLTP): Kombinovana potrošnja energije: 20,7 – 17,7 kWh/100 km kombinovana emisija CO₂: 0 g/km: A); Sa Launch Control, maksimalni obrtni moment je 820 Nm. Brojke performansi su shodno tome impresivne: sa Launch Control, Macan 4S standardno ubrzava od 0 – 100 km/h za 4,1 sekundu i ima najveću brzinu od 240 km/h. Ima kombinovani WLTP domet do 606 km. Macan 4S je standardno opremljen elektronskom kontrolom prigušenja Porsche Active Suspension Management (PASM). Prilagodljivo vazdušno ogibljenje sa sistemom nivelisanja i podešavanjem visine, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) i upravljanje zadnjom osovinom omogućavaju da se šasija dodatno optimizuje za povećane performanse i udobnost.
Dva nova modela imaju sve kvalitete druge generacije Macana, uključujući progresivni, bezvremenski dizajn sa optimiziranom aerodinamikom (cw = 0,25). Arhitektura od 800 volti Premium Platform Electric (PPE) omogućava DC kapacitet punjenja do 270 kW. Visokonaponska baterija može se napuniti od 10 do 80 posto u roku od oko 21 minut na odgovarajućoj stanici za brzo punjenje.
Nova boja, novi felgi, novi off-road dizajn paket
Nova boja eksterijera, Slate Grey Neo, sada je dostupna za sve modele Macan. 20-inčni Macan S točak dodat je portfoliju točkova. Novi off-road dizajn paket je također opciono dostupan za sve modele, dodatno poboljšavajući svakodnevnu upotrebljivost Macana. Teški zemljani putevi i posebno strmi usponi i spustovi mogu se savladati još lakše nego prije. Izmenjena geometrija prednjeg branika povećala je prilazni ugao do 17,4 stepena, u zavisnosti od modela (sa vazdušnim ogibljenjem na posebno podignutom nivou). U kombinaciji s prilagodljivim zračnim ovjesom, paket za dizajn off-road također povećava razmak od tla za 10 mm na 195 mm pri normalnoj postavci.
[metaslider id=”25794″]
Porsche nudi paket u dvije boje: u sivoj Vesuvius i u boji eksterijera. Prednji branik, bočne pragove, ploče difuzora i krovne ograde se zatim farbaju u skladu s tim. U ponudi su i odgovarajući 21-inčni off-road dizajn točkovi u sivoj boji Vesuvius. Za kupce koji izaberu varijantu paketa off-road dizajna u vanjskoj boji automobila, bočne lamele su također obojene u istu boju. Krovne ograde se mogu naručiti u crnoj, srebrnoj ili turbonit (samo Turbo).
Za Macan, Macan 4 i Macan 4S, off-road prednji branik sa umetkom u sivoj boji Vesuvius je također dostupan zasebno. Prilazni ugao se povećava kao i kod paketa za off-road dizajn.
Porsche vozačko iskustvo s novim dizajnom i novom funkcijom
Elektrifikacijom Macana, Porsche je u svoj uspješan SUV model uveo potpuno novi displej i sistem upravljanja. Porsche Driver Experience nudi mješavinu digitalnih i analognih elemenata. To uključuje instrument tablu sa 12,6-inčnim zakrivljenim displejom, 10,9-inčni ekran za putnike, head-up ekran sa tehnologijom proširene stvarnosti i ambijentalno osvetljenje sa komunikacijskim svetlom. Porsche je još jednom u potpunosti nadogradio dizajn ekrana za sve modele Macan. Sada se sastoji od emotivne animacije dobrodošlice, ažuriranog najmodernijeg izgleda i nove aplikacije Teme koja se može koristiti za podešavanje boje pozadine ekrana i ambijentalnog osvjetljenja kako bi odgovaralo boji eksterijera, s dvanaest boja za birajte između.
Dva nova modela Macan sada su dostupna za naručivanje, a kupcima će biti isporučeni u drugoj polovini godine.