Marx.ba

Sprite iskorištava ljubav generacije Z prema ljutoj hrani novom globalnom kampanjom „Hurts Real Good“, koja se oslanja na obećanje gaziranog pića da pojača, a ne ugasi, ljutinu odvažnih okusa, piše Marketing Dive.
Kako je obajvljeno, Coca-Cola će se udružiti s brendovima kao što su McDonald’s, Buldak Fried Noodles i Takis te će pokrenuti kasnonoćna pop-up iskustva kao dio kampanje, koja također uključuje aktivnosti izvan doma, digitalne OOH i aktivacije na društvenim mrežama.
„Hurts Real Good“ je zasnovan na uvidima o generaciji Z i prati prethodnu globalnu kampanju koja je nastojala povezati se s potrošačima tokom najtoplijih ljetnih trenutaka koristeći podatke i kontekstualno ciljanje.
– U Spriteu se ne bavimo samo osvježenjem. Mi smo brend kulture, duboko ukorijenjen u pulsu onoga što pokreće naše potrošače, a to se odražava i na to s kim smo partneri. Prepoznajemo da globalna ljubav prema ljutoj hrani nije samo trend – to je živahan kulturni pokret, potraga za uzbudljivim senzacijama, rekla je Oana Vlad, globalna potpredsjednica Spritea.
Dok je prethodna kampanja pozicionirala Sprite kao melem za vruće vrijeme, “Hurts Real Good” plasira gazirano piće s okusom limuna i limete kao najbolji način za produženje okusa poput čilija i curryja. Na taj način, kampanja se može smatrati udarcem preko pramca konkurenta Coca-Cole, Pepsija, koji je marketinški fokusiran na njegovu sposobnost da se slaže s raznim namirnicama.
Nova kampanja uključuje nekoliko partnerstava s brendovima, saradnje talenata i festivalska iskustva koja podržavaju prilike za angažman potrošača. Pop-up iskustva, koja će biti najavljena, održavat će se od 1 do 3 sata ujutro, ključnih sati žudnje za hranom kasno u noć, jer brend nastoji potaknuti angažman i namjeru kupovine.
Treba reći da je Sprite je angažirao ambasadoricu brenda i K-pop zvijezdu Karinu za digitalni film i reklame te se udružio s TikTokom za interaktivni filter.
Sprite je ove godine postao treće najpopularnije gazirano bezalkoholno piće u SAD, pretekavši Pepsi s fokusom na sport i pop kulturu. U međuvremenu, brend je iskoristio viralni trend na TikToku kako bi stvorio Sprite + Tea, inovaciju okusa, čije je lansiranje uključivalo i saradnju sa sportskim lifestyle brendom Eastside Golf.