Marketing X Business

Honda ima velike planove: Ulažu 61 milijardu eura u elektrifikaciju

Marx.ba

(Foto: Honda)

Honda planira uložiti 61 milijardu eura do 2030. godine kako bi razvila nove modele električnih vozila i ojačala svoj položaj na tržištu, s ciljem postizanja 100% prodaje električnih vozila do 2040. godine.

Honda intenzivira svoje napore za prijelaz u sektor električnih vozila s strateškim angažmanom. Kompanija planira uložiti značajnih 61 milijardu eura do 2030. godine. Ova investicija ima za cilj razvoj niza novih električnih modela kako bi se ojačao Hondin položaj na brzo rastućem tržištu električnih vozila.

Ovaj strateški potez osmišljen je kako bi Honda povratila tržišni udio od vodećih proizvođača električnih vozila kao što su Tesla i BYD. Uduplavajući svoju investiciju u područje električnih vozila, Honda teži poboljšanju troškovne učinkovitosti svojih proizvoda.

Fokus kompanije bit će prvenstveno na manjim električnim vozilima i motociklima, uz čvrstu strategiju opskrbnog lanca koja će podržavati proširenu liniju električnih vozila.

Putna karta Hondinih električnih vozila uključuje lansiranje sedam novih modela globalno. Ovi modeli variraju od kompaktnih automobila do većih SUV vozila i sedana.

Posebno je značajan Hondin fokus na kinesko tržište, gdje planira predstaviti deset novih električnih modela do 2027. godine. Hondin ambiciozni cilj je postići 100% prodaje električnih vozila u Kini do 2035. godine, što ukazuje na snažnu posvećenost dominaciji na ovom ključnom tržištu.

Ključni element u Hondinoj strategiji električnih vozila je nova serija “Honda 0”, posebno konceptni model Saloon. Prvi put predstavljen na CES-u u januaru, očekuje se da će koncept Saloon postati Hondin nositelj u kategoriji električnih vozila.

Model za proizvodnju koji snažno nalikuje konceptu Saloon predviđen je za lansiranje u Sjevernoj Americi 2026. godine. Ovaj model će imati ključnu ulogu u Hondinoj sveobuhvatnoj liniji električnih vozila.

Da bi podržala ove ambiciozne ciljeve, Honda uspostavlja čvrst opskrbni lanac koji uključuje partnerstva za nabavu litij-ionskih baterija i inicijative za proizvodnju unutar kompanije s GS Yuasa.

Kompanija također strateški osigurava materijale za baterije u Kanadi kako bi smanjila svoju ovisnost o vanjskim dobavljačima. Ove inicijative su dio šire Hondine strategije za smanjenje troškova baterija i osiguranje pouzdane opskrbe za svoju šireću flotu električnih vozila.

Do 2030. godine, Honda cilja da njezin portfelj električnih i vozila na gorivne ćelije (FCEV) čini 40% njezine globalne prodaje automobila. Kompanija je postavila još ambiciozniji cilj postizanja 100% prodaje električnih vozila i vozila na gorivne ćelije do 2040. godine.

Investicija od 61 milijarde eura označava značajnu prekretnicu u historiji Honde i ističe njenu posvećenost inovacijama, održivosti i sveobuhvatnoj strategiji električnih vozila. S ovim naporima, Honda se pozicionira kako bi ponovno stekla svoj status kao lider u globalnoj automobilskoj industriji.