N. D.
Brendovi troše svoje marketinške budžete na „iritantne“ i „neugodne“ digitalne reklame koje donose „više od štete nego koristi“, prema najnovijem istraživanju YouGova. Anketa je otkrila da 70% javnosti digitalne reklame smatra „iritantnim“ i „neugodnim“, a daljnjih 72% ukazuje da loša iskustva oglašavanja mogu značajno utjecati na njihovu percepciju brenda.
Provedeno u partnerstvu s medijskom platformom Picnic, istraživanje je pronašlo direktnu korelaciju između pretjeranog i nametljivog iskustva oglašavanja i dugoročne privlačnosti brenda kupcima – sa 71% navelo je da bi to u budućnosti smanjilo vjerovatnoću da će kupovati od tog brenda.
Primjetno, ogromnih 86% je također istaklo da se zbog web stranice koja sadrži previše oglasa osjećaju dezorijentirano i vjerovatnije da će u potpunosti ignorirati prikazano oglašavanje, identificirajući ga kao svoju primarnu zabrinutost za UX, praćeno blokiranim sadržajem na ekranu, slučajnim klikovima, malim brzinama učitavanja, i nestabilan sadržaj stranice.
– Ako brendovi i medijski planeri mogu pomjeriti svoj pristup ka davanju prioriteta oglasnim rješenjima koja rješavaju probleme s korisničkim iskustvom na webu, mi kao industrija možemo drastično smanjiti količinu neučinkovitih, uzaludnih, pa čak i štetnih troškova oglašavanja. Ovo ne samo da bi bilo bolje za životnu sredinu, već bi također pomoglo da se podstakne značajniji angažman i povraćaj za brendove, rekao je Matthew Goldhill, osnivač i izvršni direktor Picnica.
Za oglašivače je zabrinjavajuća činjenica da je značajan dio ispitanika izrazio izrazito negativan stav prema digitalnim oglasima u njihovom trenutnom obliku, uz komentare koji uključuju „sve reklame su dosadne“. Ovo dolazi uprkos indikacijama da je javnost još uvijek u osnovi za web finansiranim oglasima, pri čemu se većina ispitanika (56%) slaže da uživa u čitanju besplatnih sadržaja renomiranih izdavača. Primjetno – 71% sudionika je reklo da bi vjerovatnije da će se pozitivno osjećati prema oglasima ako se brzo učitavaju i ne prisiljavaju klikove ili blokiraju sadržaj.
– Smanjenje izgubljene potrošnje na oglase glavni je prioritet u smislu efikasnosti i sigurnosti brenda. Kako bismo spriječili rasipanje i povećali angažman, moramo pronaći rješenja za oglase koja pružaju pozitivno korisničko iskustvo pouzdanim, visokokvalitetnim izdavačima, rekao je Sean Golding, direktor digitalnog razvoja u Velikoj Britaniji.
– To je dobitna kombinacija za sve. Oglašivači će vidjeti poboljšane performanse kampanje, a izdavači će imati koristi od isporuka oglasa koji ne uništavaju njihov sadržaj na stranici – zadržavajući svoje čitatelje angažiranima i vraćajući se po još, dodao je.