N. D.
“ResZAmes” promocija je druga u posljednjih nekoliko sedmica koja koristi kutiju za pizzu brenda kao sredstvo za pružanje podrške potrošačima s teškim zadatkom.
Pizza Hut nudi pomoć onima koji traže posao da se istaknu tako što će štampati svoje biografije na kutijama za pizzu, a zatim isporučiti te kutije – zajedno sa pizzom od sira srednje veličine – potencijalnim poslodavcima, prema saopštenju za javnost.
Promocija “ResZAmes” temelji se na uvidu da se 75 posto životopisa koji se šalju potencijalnim poslodavcima nikada ne čita, prema CareerMinds.com, a ideju da je životopis u kombinaciji s pizzom teže zanemariti.
Promocija je za sada ograničena na New York City. Kompanija će prihvatati detalje o životopisu i adrese poslodavaca putem namjenske web stranice do 22. septembra. Pizza Hut će pregledati podneske i izabrati ograničen broj za štampanje na kutijama koje će biti isporučene potencijalnim poslodavcima.
Pizza Hut nije strano korištenje svoje ambalaže za privlačenje pažnje. Prije samo nekoliko sedmica lanac je preoblikovao svoje kutije za dostavu kako bi se mogle oblikovati u privremene stolove za potrošače koji se useljavaju u nove stanove. Baš kao što je ta promocija bila vezana za jesenski nalet mijenjanja stanova, ResZAmes promocija je tempirana na porast zapošljavanja koji se obično dešava u svim industrijama početkom četvrtog kvartala.
Oba pokušaja se bave izazovom s kojim se potrošači suočavaju: gnjavažom oko preseljenja u jednom slučaju i poteškoćama sa kojima se oni koji traže posao susreću da bi njihov životopis primijećen u drugom.
Nudeći rješenje podrške koje se vezuje za isporuku pizza, brend ima priliku da poveća zarađene medije i lojalnost kupaca. Od onih koji traže posao koji su zainteresirani da svoje bona fides stave u kutiju za pizzu, tražit će se da unesu detalje svog životopisa, zajedno s adresom za dostavu svog potencijalnog poslodavca, na posebnoj web stranici.
Ako poštanski broj poslodavca spada u granice isporuke promocije, životopis će biti stavljen u grupu kandidata, od kojih će ograničen broj biti odabran za stavljanje na kutije za pizzu.
– Znamo da pronalaženje posla može biti zastrašujuće, posebno tokom ove ključne sezone zapošljavanja, pa smo željeli pružiti ruku našim klijentima koji traže posao i pomoći im da se probiju kroz nered, rekla je direktorica marketinga Pizza Huta Melissa Friebe.
Pizza Hut nije strana marketinška taktika outré. Ranije ove godine, kompanija je ponudila “Zbogom pite” za raskid na Dan zaljubljenih, a vozači dostavljača su ciljali na prolazak konkurenata u automobilima odštampanim QR kodovima kako bi naveli potrošače da “varaju” svoju lojalnost brze hrane. U promociji koja je održana u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, lanac je pretvorio TikTok sadržaj u stvarnu valutu.