N. D.
KFC, Taco Bell i Pizza Hut, bilježe povećane marketinške performanse zahvaljujući novim opkladama na umjetnu inteligenciju (AI), rekli su čelnici brendova kada su s analitičarima razgovarali o rezultatima zarade kompanije u trećem kvartalu.
– U ovom tromjesečju uspješno smo pokrenuli personalizirane marketinške kampanje vođene umjetnom inteligencijom koje su, u odnosu na tradicionalne digitalne marketinške kampanje, generirale značajno povećanje angažmana potrošača, što je dovelo do povećanja kupovina i smanjenja odljeva potrošača, rekao je finansijski direktor Yum Chris Turner.
Turner je odbio da iznese specifične metrike proizašle iz Yumovih marketinških inicijativa zasnovanih na umjetnoj inteligenciji, ali je ponudio dodatnu boju u načinu na koji “fabrika AI” giganta brze hrane radi. Na primjer, Taco Bell može prikupiti podatke s prodajnih mjesta i digitalnih jelovnika u trgovinama, kao i iskoristiti popularni program lojalnosti i aplikaciju lanca. Povezivanje ovih izvora informacija zajedno i njihovo poboljšanje pomoću AI omogućava personalizovanije promocije i prefinjenu sliku kupca za druge marketinške svrhe.
Yum je pokrenuo AI pilote u svoja tri najveća brenda u SAD i vjeruje da će ove mogućnosti biti “široko i lako skalabilne”, dok će istovremeno pružiti veći povrat na ulaganje u marketing, kaže Turner.
– Nastavićemo da ga oživljavamo kroz brendove i tržišta kako napredujemo. Odvojeno, Taco Bell proširuje svoju AI glasovnu tehnologiju na drive-thrus u SAD, s ciljem implementacije rješenja u stotinama trgovina do kraja 2024. Odgovor potrošača je do sada bio “veoma pozitivan, rekao je Turner.
Drugi brendovi restorana dobili su negativnu reakciju oslanjajući se na automatiziranu tehnologiju koja može ponuditi nespretne i neprecizne odgovore. Yum, ukupno, radi na preko 40 projekata vođenih umjetnom inteligencijom. Yumova AI naklonost dolazi dok Taco Bell nastavlja da nadmašuje ostatak portfelja kompanije. Prodaja u istoj radnji u meksičkom lancu porasla je 4% u odnosu na prethodnu godinu u Q3, a digitalne transakcije su porasle za 30%.
VEZANO