Marx.ba

Kineski proizvođači automobila u Evropi u augustu su prodali više vozila nego Renault i Audi. Razlog je, prije svega, snažan rast prodaje plug-in hibrida.
U augustu su kineski proizvođači europskim kupcima prodali više od 43.500 vozila, što je skok od 121 posto na godišnjem nivou, pokazuju jučer objavljeni podaci kompanije JATO Dynamics.
Audi je u istom periodu u Evropi prodao 41.300 vozila, a Renault 37.800.
Prodaja plug-in hibrida poskočila je u augustuu u 28 članica Evropske unije za 59 posto, na gotovo 84.000 vozila.
Oko 13 posto tih vozila, njih 11.000, bili su kineski modeli. Kineske kompanije povećale su tako prodaju za čak 14 puta na godišnjem nivou, izračunali su analitičari JATO Dynamicsa.
Prodaja baterijskih električnih vozila u Evropi porasla je pak za 27 posto, nadmašivši ukupni tržišni rast od pet posto.
Najpopularniji model baterijskog električnog vozila u Evropi i u augustu je bio Teslin Model Y, iako mu je prodaja potonula za 37 posto u odnosu na isti lanjski mjesec.
Tržišni udio kineskih proizvođača, među kojima su i BYD te Chery, u Evropskoj uniji iznosio je 5,5 posto, i bio je najveći otkad se prate podaci, usprkos visokim nametima na uvoz kineskih automobila u EU.