Marketing X Business

Kralj slatkiša još jednom dokazao koliko je unosna prodaja Nutelle i Kindera

Marx.ba

(Izvor: Profimedia)

Italijana Giovannija Ferrera, vlasnika poznate italijanske konditorske kompanije Ferrero, slatkiši su učinili jednim od najbogatijih ljudi na svijetu. Prošle godine on i njegova porodica isplatili su 750 miliona eura dioničarima za dividendu. No kralju slatkiša to nije dosta.

Izgleda da je posao s Nutellom, Kinder jajima, čokoladom i drugim poznatim slatkišima u vlasništvu italijanske kompanije Ferrero vrlo unosan.

Vlasnik konditorskog velikana prošle godine je, prema istraživanju njemačkog portala Wirschaftswoche, svojim dioničarima isplatio 750 miliona eura dividende, a čak 55 posto tog kolača dobio je on. Ukupno je tako od dividendi zaradio više nego što su neke kompanije s njemačke berze isplatile svim svojim dioničarima zajedno. Pritom je godinu ranije, kad je grupacija ostvarila ukupan promet od 15 milijardi dolara, isplaćena čak i nešto veća dividenda – od 765 miliona eura, prenosi Tportal.

Prema zasad dostupnim podacima, nije poznato koliki je promet i profit ova grupacija imala u 2023. godine. Očekuje se da će poslovne rezultate objaviti u sljedećih nekoliko sedmica.

Po Forbesu, bogatstvo ovog Italijana, koji je nakon smrti brata 2011. preuzeo čelno mjesto konditorskog giganta, procjenjuje se na 39,1 milijardu eura, što ga čini 32. najbogatijim čovjekom na svijetu.

I dok su u portfelju matične kompanije Ferrero zvučna imena poput Rochera, Mon Cherija, Hanute i Kindera, njihov vlasnik ulaže i u druge konditorske kompanije. Tako su u njegovu vlasništvu belgijski proizvođač keksa Delacre i američki proizvođač gumenih bombona Ferrara (u čijem je portfelju i popularni Trolli). U oktobru je objavio da preuzima i proizvođača jelly beana Jelly Belly, a trenutno pregovara s Danoneom o kupovini francuskog proizvođača keksa Michel et Augustin.

Ferrero je 2018. kupio cijeli Nestleov konditorski biznis u Americi. Najvažniji njegov doprinos kompaniji bilo je micanje opsesivnog fokusa s Nutelle i kućnih brendova te traženje rasta kroz akvizicije jer mu je bilo jasno da se Ferrero samo svojom proizvodnjom neće moći nositi s konkurentima poput Marsa i Mondeleza.

Povezani članci