Marketing X Business

Marketing kampanja Maybellinea o kojoj bruji Svijet

Nova marketing strategija poznatog kozmetičkog brenda, Maybelline New York, ostavila je bez riječi građane u Velikog Britaniji.

Š.M

Marketing u svijetu kozmetičkih brendova često zna biti pomalo čudan. Iako su svi proizvodi posvećeni tome da izgledamo ljepše, prodaja ljepote ponekad postane pomalo dosadna i već viđena, a brendovi moraju biti izrazito kreativni kako bi privukli pozornost. Angažovanje svjetski poznatih top modela, glumica i pjevačica već je postalo očekivano, a građani žude za nekim novim osvježenjem na sceni. I ono se desilo. Baš u Londonu, svjetskom centru mode i ljepote.

Najnovije čudo u svijetu marketinga stiglo je u London u obliku velikih četkica za maskaru razasutih širom Londona, zahvaljujući njujorškom brendu ljepote Maybelline.

Izvor: YouTube

Četkice, koje su otprilike veličine vrtnog suncobrana u restoranu, obješene su o reklamne ploče za Maybellineovu novu maskaru Sky High na centralnim lokacijama poput željezničkih li autobuskih stanica, ali to nije ni najbolji dio: četkice su interaktivne.

Kako autobusi i vozovi u podzemnim željeznicama prolaze, tako četkice prišvršćene za reklamne panele miluju vještačke trapavice zakačene na prednjim dijelovima vozila, prikazujući kako nova Sky High maskara obavlja detaljan posao.

Komentari na Twitteru i TikToku su i više neko pozitivni, a pripadnice ljepšeg spola pohrlile su po svoju novu maskaru. “Kupila sam je samo zbog odlično urađenog marketinga”, komentar je jedne obožavateljice na Twitteru. Ovaj marketinški alat ne samo da je kreirao odličnu priču, nego je i Londonu ponudio novu atrakciju, a građani jasno žele imati sliku kraj sigurno najveće četkice za maskaru na Svijetu.