Marketing X Business

Marketinški slogani koji su ostavili dubok trag: Kada poruka nadilazi brend

N. D.

(Foto: Nike)

Kada čujete, Just Do It, šta vam pada na pamet? Nike, zar ne? To je snaga velikog slogana. On nadilazi brend, ugrađujući se u našu kolektivnu svijest.

U današnjem digitalnom dobu, gdje je pažnja nova valuta, imati upečatljiv i nezaboravan slogan može biti razlika između biti poznat i zaboravljen.

Zato je tu vrhunski vodič najpopularnijih slogana svih vremena. Svaki slogan među odabranima po mišljenju stručnjaka je oblikovao percepciju, pokrenuo prodaju i zauzeo trajnu nišu u glavama potrošača širom svijeta.

Bilo da ste marketinški stručnjak, poduzetnik ili samo radoznala duša, razumijevanje suštine ovih slogana može otvoriti uvid u psihologiju potrošača, identitet brenda i umjetnost nezaboravne komunikacije. Do kraja ovog vodiča, će te biti opremljeni inspiracijom da kreirate vlastitu uvjerljivu poruku o brendu.

Ukusi i stručnjaka se naravno razlikuju, a na popisima zanimljivih slogana se znaju naći kompanije o kojima na ovim pristorima nikada ništa nismo čuli. U ovom vodiču su ipak kompanije koje su svjetski poznate.

Just Do It (samo uradi to) – Nike: Ovaj slogan je poziv na akciju koji odjekuje svačijom željom da se pređe granice.

I’m Lovin’ It (volim to) – McDonald’s: Jednostavan izraz koji prikazuje radost jela.

Think Different (misli drugačije) – ​​Apple: Podstiče kupce da odstupe od norme, usklađujući se s Appleovim inovativnim etosom.

Because You’re Worth It (zato što ste vrijedni toga) – L’Oréal: Osnažuje potrošače povezujući kvalitet proizvoda sa samopoštovanjem.

The Happiest Place On Earth (najsretnije mjesto na svijetu) – Diznilend: Poziva posjetioce u magično, radosno iskustvo.

Finger Lickin’ Good (dobro lizati prste) – KFC: Senzorni opis koji obećava ukusno taktilno iskustvo jela. Postoje neke stvari koje novac ne može kupiti.

For Everything Else, There’s MasterCard (za sve ostalo, tu je MasterCard) – MasterCard: Razlikuje se sugerirajući neprocjenjivu vrijednost iskustava u odnosu na kupovinu.

Have It Your Way (imajte na svoj način) – Burger King: Promoviše izbor i prilagođavanje kupaca. Snap! Crackle! Pop! – Rice Krispies: Koristi onomatopeju da opiše osjetilni doživljaj svog proizvoda.

Melts in Your Mouth, Not in Your Hands (topi se u ustima, a ne u rukama) – M&Ms: Ističe jedinstvenu karakteristiku proizvoda.

It Gives You Wings (daje ti krila) – Red Bull: Ulijeva brend energijom i ambicijom, obećavajući više od običnog pića.

Think Small (misli malo) – Volkswagen: Pametan zaokret u vrijeme velikih automobila, promovirajući kompaktnu veličinu Bube kao prednost.

We Try Harder (trudimo se više) – Avis: Svoj status drugog mjesta pretvara u posvećenost korisničkoj usluzi i trudu.

Don’t Leave Home Without It (ne napuštajte dom bez toga) – American Express: Pozicionira svoju karticu kao neophodnu pratnju na putovanju.

Open Happiness (otvorena sreća) – Coca-Cola: Poziva potrošače da iskuse radost i povezanost kroz svoj proizvod.

Impossible is Nothing (emoguće je ništa) – Adidas: Inspirira potrošače da pređu svoje granice, odražavajući sportsko nasljeđe brenda.

Connecting People (povezivanje ljudi) – Nokia: Naglašava ulogu brenda u zbližavanju ljudi putem mobilne tehnologije.

I Am What I Am (ja sam ono što jesam) – Reebok: Podstiče samoprihvatanje i individualnost, rezonirajući sa inkluzivnim etosom brenda.

Share Moments Share Life. (podijelite trenutke podijelite život) – Kodak: Poziva potrošače da zabilježe i podijele svoja najdragocjenija sjećanja.

It’s Everywhere You Want to Be (gdje god želite biti) – Visa: Naglašava široko rasprostranjeno prihvatanje i praktičnost korištenja njihove kartice.

Hello Moto – Motorola: Upečatljiv, nezaboravan način personalizacije brenda i njegovih proizvoda.

Look Sharp, Feel Sharp (izgledati oštro, osjećati se oštro) – Gillette: Povezuje upotrebu svojih proizvoda sa samopouzdanjem i privlačnošću njegovanog izgleda.

Live in Your World, Play in Ours (živite u svom svijetu, igrajte u našem) – PlayStation: Poziva igrače u impresivno, zabavno iskustvo izvan stvarnosti.