Marketing X Business

MasterIndex Bosna i Hercegovina:  76 posto ispitanika zainteresirano za ESG teme

Marx.ba

(Foto: Mastercard)

Čak 76 posto ispitanika MasterIndex Bosna i Hercegovina istraživanja navelo je kako je potrebno obratiti više pažnje na pitanja u vezi sa očuvanjem životne sredine, društva i korporativnog upravljanja, objavila je kompanija Mastercard. Među ispitanicima koji su istakli važnost ESG pitanja, 36% njih smatra da je potrebno više angažiranja kada je riječ o životnoj sredini, dok je 27% ispitanika istaklo kako društvena pitanja zahtijevaju veću pažnju.

Kao prioritetne inicijative u oblasti zaštite životne sredine, ispitanici vide pošumljavanje (15%), edukaciju o odlaganju otpada (9%) i prečišćavanje vode (7%). Pored toga, prepoznati su i problemi zagađenja zraka, ilegalnih deponija, zagađenja zemljišta, sječe šuma i prekomjerne upotrebe papira.

Kada se govori o socijalnim pitanjima, ispitanici su najčešće pominjali sljedeće teme: ekonomska ugroženost (15%), uslovi rada u obrazovnim institucijama (14%), nedostatak inicijativa usmjerenih na mlade (5%), kao i različite forme pomoći ugroženim grupama i jednakosti spolova.

MasterIndex Bosna i Hercegovina istraživanje koje je provedeno među aktivnim korisnicima kartica u Bosni i Hercegovini, pokazalo je da ispitanici prepoznaju da njihove pojedinačne akcije doprinose širim ciljevima. Kao najčešće spominjane aktivnosti koje pojedinci pouzimaju, čak 44% ispitanika navelo je slanje humanitarnih SMS poruka, dok se 38% izjasnilo kako pomaže zajednici smanjenjem korištenja automobila. Aktivnosti kao što su recikliranje, podrška malim, lokalnim proizvođačima i porodičnim preduzećima, učešće u ekološkim akcijama poput čišćenja zelenih površina i sadnje drveća te donacije humanitarnim organizacijama često su isticani.

Kao dodatni pokazatelj važnosti ESG tema pokazuje i podatak da 27% korisnika kartica ističe kako im je važno da kompanije čije proizvode koriste budu društveno odgovorne, dok 31% ne uzima ovaj faktor u obzir.

Mastercard je posvećen jačanju ekonomije i osnaživanju ljudi, kao i izgradnji održive ekonomije u kojoj svi pojedinci i biznisi imaju jednake prilike da napreduju. Kompanija postavlja standarde i principe održivosti kako bi dala svoj doprinos. Podržavanjem tehnologije, inovacija, pojedinaca i biznisa, osjetljivih grupa, humanitarnih inicijativa, Mastercard pruža šansu za pravedniji i prosperitetniji svijet.

O MasterIndex istraživanju

MasterIndex Bosna i Hercegovina istraživanje je tradicionalno godišnje ispitivanje navika i potreba aktivnih korisnika platnih kartica u Bosni i Hercegovini. Istraživanje se provodi svake godine od 2009. godine i obavljeno je na reprezentativnom uzorku građana iz cijele Bosne i Hercegovine starijih od 18 godina.

O kompaniji Mastercard

Mastercard je globalna tehnološka kompanija koja posluje u oblasti platne industrije. Naša misija je da povežemo i osnažimo inkluzivnu, digitalnu ekonomiju od koje korist imaju svi i svuda time što svako plaćanje činimo sigurnim, jednostavnim, pametnim i pristupačnim. Kroz korištenje sigurnih podataka i mreže, partnerstava i oslanjajući se na neprocjenjive strasti, naše inovacije i rješenja pomažu pojedincima, finansijskim institucijama, vladama i poslovnim subjektima da ostvare svoj najveći potencijal. Naš koeficijent pristojnosti (DQ) je u osnovi naše poslovne kulture i svega što radimo unutar kompanije i izvan nje.  Mi poslujemo na više od 210 tržišta i teritorija i doprinosimo da se izgradi održivi svijet u kome su neprocjenjive mogućnosti svima dostupne.

Povezani članci