Marx.ba
Porsche ponovo lansira 911 Carrera S. U okviru linije modela Carrera, zatvara jaz između 911 Carrere i još više orijentisanog na performanse 911 Carrera GTS T-Hybrid. Njegov pogonski sklop je značajno unaprijeđen i sada postiže nivoe performansi koji su ranije bili rezervisani za 911 Carrera GTS prethodne generacije.
Osim toga, proširena lista standardne opreme i značajno povećane mogućnosti prilagođavanja u odnosu na 911 Carrera čine ga atraktivnim novim članom porodice modela Carrera. Sportski automobil je dostupan u verzijama Coupé i Cabriolet.
Ikonični 3,0-litarski twin-turbo šestocilindrični bokser motor temeljno je nadograđen za upotrebu u novoj 911 Carreri S. Rezultat je značajno povećanje snage uz istovremeno smanjenje emisija. Njegova snaga od 353 kW (480 KS), sa 530 Nm obrtnog momenta, predstavlja povećanje od 22 kW (30 KS) u odnosu na svog prethodnika. Da bi postigao ove povećane performanse i efikasnost, Porsche je, između ostalog, ugradio nove turbo punjače i opsežno optimizirao hlađenje zraka za punjenje.
Novi sportski automobil je sada baziran na dizajnu 911 Turbo modela prethodne generacije. Carrera S Coupé od nule do 100 km/h ubrzava za 3,3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 308 km/h. Osmostepeni Porsche menjač sa dvostrukim kvačilom (PDK) prenosi snagu na točkove.
Opsežna lista standardne opreme, ekskluzivne opcije
Porsche je značajno nadogradio standardnu opremu u Carreri S, koja uključuje postupno postavljanje guma sa 20/21-inčnim Carrera S felgama, sportski izduvni sistem sa izduvnim cijevima u srebrnoj boji i Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) – koji nije dostupan u Carreri. Novi kočioni sistem pruža značajnu nadogradnju u pogledu dinamike vožnje. Sistem, poznat iz 911 Carrera GTS i standardno isporučen sa crvenim kočionim čeljustima i diskovima od 408 milimetara sprijeda i 380 mm pozadi, osigurava izvanredne stope usporavanja.
Dostupne su dodatne opcije za poboljšanje performansi. Na zahtjev, Porsche nudi dokazani Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) sistem i PASM sportsko ogibljenje, koje ima 10 milimetara nižu visinu vožnje u kombinaciji sa upravljanjem na zadnjim točkovima. Hidraulika amortizera je optimizovana u poređenju sa prethodnim modelom, obezbjeđujući još bolju vožnju uz povećanu preciznost i rafiniranu reakciju. Upravljanje je, u kombinaciji sa upravljanjem zadnje osovine, direktnije i kinematika prednje osovine je prilagođena. Ovo osigurava još agilnije i direktnije rukovanje, a istovremeno značajno povećava stabilnost pri velikim brzinama.
Elegantan enterijer
Iskusni standardi kvaliteta i ekskluzivnosti u Carreri S jednako su evidentni i unutar automobila. Standardno dolazi sa kožnim paketom u crnoj boji. Sjedišta, nasloni za glavu, kontrolna tabla, paneli vrata i opcioni sistem zadnjih sjedišta u Coupéu su obrubljeni glatkom kožom.
Kao i kod ostalih modela Carrera, preklapajuća zadnja sjedišta su dostupna bez dodatne naknade kao alternativa standardnom rasporedu dvosjeda. Kabriolet je opremljen sistemom zadnjih sjedišta.
Dostupna je i opcija sa još većom upotrebom kože, koja pokriva velike površine unutrašnjosti – uključujući poklopac pretinca za rukavice, bočne ploče i bazu sjedišta. Na zahtjev, Porsche dodaje kontrastne šavove u boji Crayon.
Carrera S ima koristi od nadograđene standardne opreme koja se nalazi u cijeloj seriji modela. Ovo uključuje elemente kao što su Matrix LED farovi i bežični punjač za pametne telefone. Opcije uključuju sistem podizanja za prednju osovinu, inovativna HD-Matrix LED prednja svjetla i Sport Chrono paket uključujući Porsche Track Precision aplikaciju, koja je idealna za dane na stazi.
Nova 911 Carrera S sada je dostupna za naručivanje kao Coupé ili Cabriolet sa pogonom na zadnje točkove.
VEZANO
Žene su izabrale šest finalista za Svjetski Auto godine