Marx.ba

Nintendo Switch je generisao oko 100 milijardi dolara prodaje za japanskog giganta video igara od svog lansiranja 2017. godine, što je podiglo dionice kompanije na rekordne visine. Sada je japanska kompanija pod pritiskom da postigne još bolje rezultate sa novom generacijom igračke konzole, koja zvanično izlazi ove semice.
Cijena novog uređaja Nintendo Switch 2 čija će prodaja početi sutra iznosit će 450 dolara, dok će nove igrice imati značajna poskupljenja – Donkey Kong Bananza će koštati 70 dolara, a Mario Kart World 80 dolara – to je povećanje od čak 30 posto.
Kako komentarišu analitičari tržišta za Bloomberg, Nintendovo poslovanje gotovo u potpunosti zavisi od ovog jednog uređaja, za razliku od njegovih najbližih konkurenata, Sonya, koji pravi PlayStation, i Microsofta, sa Xboxom, koji imaju veliku lepezu proizvoda i usluga.
Ipak, većinu igara koje se prodaju na Switchu kreira sam Nintendo i igraju se isključivo na tom uređaju, tako da japanska firma ima ekskluzivno intelektualno vlasništvo nad nekolicinom veoma profitabilnih franšiza.