Marketing X Business

Nova vrsta putnika: Milijarder na svojim kruzerima pokreće jednomjesečna krstarenja za radnike na daljinu

Marx.ba

(Foto: Virgin Group)

Kompanija za krstarenje sa sjedištem u Miamiju u vlasništvu Sir Richarda Bransona uvela jednomjesečno krstarenje pod nazivom “Scarlet Summer Season Pass”. Radi se o četiri sedmice duga krstarenja namijenjena “remote” radnicima koji žele provesti mjesec dana na moru u južnoj Evropi.

– Ljudi su doista usvojili fleksibilan radni stil što se posebno sviđa onima koji vole putovati. Imamo mnogo ljudi koji su rekli da je ova ponuda ima nevjerovatnu vrijednost, rekao je glavni izvršni direktor Virgin Voyagesa Nirmal Saverimuttu za CNBC Travel.

Cijena “Scarlet Summer Season Pass” odnosi se na dvije osobe i iznosi 9.990 dolara. Cijena uključuje sobu, obroke, grupne sate fitnessa i Wi-Fi, plus usluge pranja rublja, dnevne kredite za kafu i čaj i pristup radnom prostoru.

Rezervacija “Sezonske propusnice” je 30% jeftinija od rezervacije za “obične” četiri sedmice duga krstarenja, prema Virginovoj web stranici. Putnici također mogu zamijeniti suputnike u različitim dionicama krstarenja, rekao je Saverimuttu, sve dok imaju 18 ili više godina, a u skladu s politikom Virgin Voyagesa samo za odrasle.

U roku od 24 sata od objave, interes je prijavilo više od 2.000 ljudi, rekao je Saverimuttu. Kada su rezervacije otvorene, mjesta na jednomjesečnom krstarenju – koje se zaustavlja na mjestima kao što su Cannes, Rim i Ibiza – rasprodana su za 48 sati, rekao je predstavnik kompanije za CNBC Travel, prenosi Pd.

Takav interes potaknuo je Virgin Voyages da ovog ljeta otvori dodatna mjesta za “remote” radnike na drugom brodu za krstarenje.

Krstarenja će tako biti organizirana na brodovima Virgin’s Scarlet Lady i Resilient Lady, od kojih svaki može primiti oko 2.700 gostiju. Predviđeno je da krstarenja budu od juna do septembra ove godine.

– Usred smo velike transformacije kako, što i gdje radimo svoj posao. Duh rada od kuće se ne može više vratiti u bocu. Kompanije koje to pokušavaju previše agresivno učiniti, gube velik dio pristupa vrhunskim talentima i raznolikosti svoje radne snage, rekla je glavna ekonomistica KPMG-a, Diane Swonk, za CNBC Travel.

Saverimuttu je rekao da je većina digitalnih radnika koji su rezervirali krstarenje u srednjim 50-ima i da su zaposleni na “remote” poslovima s punim radnim vremenom.

Pri tom je kazao da je ideja za ovakav program ponudu došla izravno od samog Bransona, nakon što je saznao da putnici idu na duža putovanja dok rade na daljinu na brodovima kompanije. Brzo rastuću popularnost programa pripisao je Bransonovom “čarobnom dodiru” odnosno sposobnosti da razumije današnje potrošače i njihove potrebe.