Marketing X Business

Online modni div bilježi strelovit rast dobiti

Marx.ba

(Izvor: Gdoweek)

U finansijskoj godini 2023., Zalando, vodeća evropska platforma za online shopping, zabilježila je značajan porast dobiti, unatoč blagom smanjenju prihoda i aktivnih korisnika. Zalandova dobit tako je skočila na 83 miliona eura, što predstavlja impresivan porast u usporedbi s prethodnom godinom, kada je ista iznosila 16,8 miliona eura.

Ovaj rast uglavnom se pripisuje uspješnom rezanju troškova, što je rezultiralo prilagođenom operativnom dobiti (EBIT) od 349,9 miliona eura u prošloj godini, u usporedbi s 184,6 miliona eura godinu dana ranije.

Iako su prihodi od prodaje odjeće, obuće i kozmetike stagnirali na 10,1 milijardu eura prošle godine, nakon što su 2022. iznosili 10,3 milijarde eura, broj aktivnih kupaca na Zalando platformi blago je opao s 51,2 miliona na 49,6 miliona.

Zalando je također objavio svoja očekivanja za tekuću godinu, predviđajući prilagođeni EBIT između 380 i 450 miliona eura, uz očekivani rast prihoda do pet posto.