Marketing X Business

Prvi dvostrani 17-inčni transparentni dodirni zaslon na svijetu

Marx.ba

(Foto: AUO)

Tajvanska kompanija AUO, jedan od vodećih svjetskih proizvođača naprednih tehnologija zaslona, nastala je spajanjem kompanija Acer Display Technology i Unipac Optoelectronics Corporation, proizvela je prvi dvostrani 17-inčni transparentni dodirni zaslon na svijetu.

Inovativni proizvod, koji je prvi put prikazan na tehnološkoj izložbi Touch Taiwan 2025 u Taipeiju prošlog mjeseca, odmah je privukao pažnju industrije zbog jedinstvene sposobnosti prikazivanja različitog sadržaja na svakoj strani uz održavanje visoke transparentnosti.

Prema objavi AUO, zaslon je namijenjen integraciji u avijaciji, maloprodaji i unutrašnjem liftu, što predstavlja značajan korak naprijed u evoluciji primjene zaslona. Nova tehnologija koristi Micro LED tehnologiju koja omogućuje visoku rezoluciju, superiornu svjetlost i živopisne performanse boja čak i u zahtjevnim uvjetima osvjetljenja, piše Bug.

Za razliku od tradicionalnih transparentnih OLED zaslona koji često imaju problema s jasnoćom slike i svjetlinom, AUO Micro LED rješenje projektirano je kako bi prevladalo ta ograničenja. Ultra-tanki 17,3-inčni panel može istovremeno prikazivati različite slike ili podatke na svakoj strani, otvarajući mogućnosti za korištenje u okruženjima poput kabina prve klase u avionima, gdje putnici i posada mogu komunicirati s vlastitim sučeljima bez vizuelnih smetnji.

– Želimo stvoriti zaslone koji se besprijekorno integriraju u svakodnevni život, pružajući i funkcionalnost i estetiku, naglasio je James Chen, glasnogovornik AUO. 

Ivan Wu, AUO potpredsjednik za istraživanje i razvoj proizvoda zaslona, dodao je da kompanija započinje investiciju u microLED s manjim kapitalom, a može se vrlo fleksibilno proširiti, na temelju poslovnog planiranja.

– Cilj nam je postići paritet troškova s OLED-om do 2030. godine, ciljajući smanjenje troškova za 50% svake dvije godine, poručio je.

Analitičari procjenjuju da bi globalno tržište transparentnih zaslona moglo doseći 10 milijardi dolara do 2030. godine, potaknuto potražnjom u transportu, maloprodaji i komercijalnom oglašavanju. Kompanija predviđa da bi masovna proizvodnja mogla započeti krajem 2026. godine, s početnim implementacijama u avijaciji visoke klase i komercijalnim prostorima.

VEZANO

Svjetski dan telekomunikacija i informacionog društva: Kako premostiti digitalni jaz