Marketing X Business

Rebrendiranje Twittera veliki je promašaj Elona Muska

Š.M

Elon Musk

Ovih dana prašinu u svijetu društvenih mreža, nakon pokretanja Threadsa, podigao je i Elon Musk potpuno promijenivši dizajn i logo Twittera.

Andy Greenway kreativni direktor kompanije “Rumble”, na svom LinkedIn profilu naveo je tri razloga “zašto će Twitter umrijeti za manje od 18 mjeseci”.

Podsjetimo, milijarder Elon Musk, vlasnik Twittera, od oktobra prošle godine, izrazio je namjeru da ukloni prepoznatljiv logotip platforme, plavu pticu, i zamijeni ga simbolom “X”, što je ovih dana i uradio.

– Također, čini se da je Musk pomalo škrt u razvoju svog novog identiteta brenda. Prema objavi Twittter korisnika @Fontendou, logo je zapravo grafički oblik koji je trenutno dostupan na jednoj internet stranici. Još smješnije je da je milijarder potrošio samo 30 dolara na novu marku brenda – piše Greenvway i dodaje:

 “U osnovi, ovaj potez pokazuje da Musk ima malo znanja o tome kako brend funkcioniše. Ovo su tri razloga zašto smatram da je ‘X’ osuđen na propast.”

Naime, kako navodi Andy, jedan od principa izgradnje brenda je dosljednost.

“Ljudi grade emocionalnu povezanost sa brendom. Kada promijenite lice brenda, stvarate stranca i tražite od potrošača da započne odnos od nule – pojašnjava.

Dodaje i da se vrijeme “rebrendiranja” poklapa sa lansiranjem Meta Threads-a.

-“Muskov tajming nije mogao biti gori “, naglašava.

Karakteristike platforme promijenile su se sa dolaskom Maska, također uviđa Andy.