Marx.ba
Kompanija Johnson & Johnson mijenja svoj prepoznatljivi logo nakon 135 godina upotrebe.
Izmjena će se ticati stila na kojem je napisano ime kompanije, pa će tako umjesto “kurzivom”, ime brenda sada biti ispisano modernim fontom.
Crvena će, međutim, ostati ključna boja za kompaniju jer je to “savremena boja koja govori o sposobnosti da se hitno odgovori na zdravstvene izazove i odredi tempo”, navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije.
Također dodaju da će novi logo “isporučivati osjećaj neočekivanosti i humanosti”.
Iako je u pitanju velika promkena, potrošači je vkerovatno neće ni primijetiti, s obzirom da će se “kurziv logo” i dalje koristiti za potrošačke proizvode.
Naime, Džonson i Džonson je nedavno podijeljen na dvije kompanije, jednu fokusiranu na medicinske uređaje i lijekove, a drugu na proizvode za zdravlje potrošača, koja radi pod brendom “Kenvue”.
Inače, prethodni logo baziran je na svojeručnom potpisu suosnivača kompanije, Džejmsa Vuda Džonsona prenosi CNN.
Iako, mijenjanje loga kompanije nije ništa novo u poslovnom svijetu, ipak dolazi u momentu kada se brend součava sa presudom o štetnosti njegovog bebi pudera. Naime, sud u Kaliforniji donio je odluku po kojoj kompanija mora da plati skoro 16,8 miliona eura pacijentu oboljelom od raka koji tvrdi da je njegovu bolest prouzrokovao njihov bebi puder.