Marketing X Business

Žele smanjiti gužve: Lidl uvodi novi način plaćanja

Marx.ba

(Foto: Lidl)

Osim online kupovine koja je doživjela procvat u vrijeme pandemije koronavirusa, među potrošačima su sve popularnije i mobilne aplikacije koje nude pojedini maloprodajni trgovački lanci. Prema anketi koju je konsultantska kompanija Simon-Kucher provela u Njemačkoj, jedna od najpopularnijih aplikacija je Lidl Plus.

Ova će aplikacija, koju je koristilo 62 posto od 1.000 ispitanika u anketi, uskoro dobiti novu opciju “Scan & Go”. Riječ je o novom načinu kupovine i plaćanja proizvoda. Kupci će s polica uzimati proizvode i stavljati ih u korpu, ali umjesto da na blagajni očitaju barkodove svakog proizvoda, to će moći učiniti pomoću svog pametnog telefona, piše Fenix-magazin.

To će smanjiti gužve na blagajnama, jer će kupci ondje samo očitati kod za plaćanje, platiti proizvode i pospremiti ih u vrećicu. Doduše, trgovci će pratiti šta kupci imaju u svojim korpama i vrećicama, kako ne bi došlo do krađe. Zbog toga se preporučuje korištenje korpi ili kolica, umjesto direktnog stavljanja proizvoda u vrećice ili torbe.

Korisnici koji već imaju aplikaciju Lidl Plus moraju ažurirati aplikaciju i prihvatiti nove uvjete korištenja, jer inače neće moći koristiti opciju “Scan & Go”. Osim toga, uslugu je moguće koristiti samo u trgovinama koje imaju samoposlužne blagajne.

VEZANO

Ostvaruju promet u milijardama: Ovo je top 10 online trgovina u Evropi