Marx.ba
Umjetna inteligencija ili AI definitivno je promijenila pravila, ali suština igre je ostala ista. Neka novi alati doprinesu vašem poslovanju, ali u svemu tome ne smijete izgubiti dušu – nastojte uvijek ispričati svoju jedinstvenu i osobnu priču.
Ne može se poreći kako je umjetna inteligencija trenutno komponenta svakog digitalnog marketinškog programa koja brzim promjenama često izaziva vrtoglavicu. Procjenjujući novu stvarnost, stručnjaci ističu kako je moguće i osnažujuće držati svoje tradicionalne “marketinške čizme” svezanima – samo ih treba “opremiti pojačivačima pokretanim umjetnom inteligencijom”.
Tehnologija je alat, a srce i duša ste na kraju samo vi
Drugim riječima, koristite tradicionalne marketinške alate osnažene Al-om – jer – ruku na srce, iako bi revolucionarna tehnologija mogla promijeniti aspekte ovog rada, srce i duša marketinške misije još uvijek su – ljudski.
Zamislite, primjerice, da ste dugo vježbali u staroj teretani. Jednostavni tegovi, klasične rutine i znoj su sigurno prvi pojmovi koji vam padaju na pamet. Sada zamislite da vam je u ruke došao neki supercool naučno-fantastični egzoskelet i odjednom sjedite na klupi najbolje teretane u gradu i radite čučnjeve s tegovima na leđima. To je slikovito upravo ona razlika, smatraju stručnjaci, koju je umjetna inteligencija donijela u područje digitalnog marketinga. Pa iako je sve nadjačala, ključno je ipak to da ljudi odlučuju gdje će i kada upotrijebiti te sposobnosti. Egzoskelet bi mogao učvrstiti vaše mišiće, ali samo vježbanje i dalje predstavlja vaš osobni napor.
Demokratizirajuća moć umjetne inteligencije
Sjećate li se davnih dana kada ste stvarali sadržaj i kada ste se osjećali kao da igrate pikado – u mraku? Ponekad ste pogodili metu, vjerovatno češće promašili, a ponekad samo čuli vrisak nekog u daljini (koga ste slučajno pogodili). Naravno, figurativno ovo označava koliko ste zapravo bili daleko od pogotka u centar. A onda je na scenu došla AI i počela se šepuriti – i kao da su se upalila sva svjetla – ploča za pikado je ista, ali iznenada češće pogađate u centar.
Ili npr., zamislite da imate pekaru – radite izvrsna peciva i kolače, ali marketing vam je loša strana i malo kupaca zna za vas. No, uz alate koje pokreće umjetna inteligencija, odjednom doživljavate drastičan porast prodaje. Uz samo nekoliko pametnih uputa vaša internet pekara pretvorila se u hit mjesto u gradu. I još bolje, kupci ne dolaze vama samo zbog kolačića i peciva, nego zbog vaše priče, lijepo isprepletene savršenim jezikom.
To je demokratizirajuća moć umjetne inteligencije. Jezične barijere?! Nema ih. Tehnička ograničenja?! Nestala su. Svako može ući u veliku digitalnu “ligu” – strastveni kuhar u Italiji, inovativni zanatlija u Indiji i eko-ratnik u Brazilu – svi su oni pozvani da podijele svoje priče sa svijetom.
Ali (i uvijek postoji “ali”), malo opreza ipak je potrebno
AI je elegantan automobil, ali sadržaj je gorivo, s krajnjim i vitalnim odredištem pružanja vrijednosti. Da, AI sitem može prikupiti sadržaj, ali duša… srce… to uvijek i zauvijek ostajete samo vi!
Jednostavno: ostanite iskreni! U svijetu koji bruji od algoritama i kodova, ljudski dodir ostaje nezamjenjiv. Radi se o povezivanju, angažiranju i istinskom razumijevanju publike. AI izjednačava teren, ali MVP je i dalje u velikoj mjeri čovjek. Zato, dopustite AI alatima da budu pojačalo vašega glasa, ali pobrinite se da vi, na autentičan način, sami ispričate – svoju priču, piše Poduzetnik.