Marx.ba
Motorola i Pantone, globalni autoritet na polju boja, po drugi put su se udružili s ciljem da kreiraju uređaje u Pantone boji godine.
Pantone boja 2024. godine Pantone 13-1023 Peach Fuzz stavlja naglasak na važnost ljudskih veza, iz tog razloga, modeli koji će je predstavljati bit će Motorola razr 40 ultra i Motorola edge 40 neo.
Pantone boja godine, koju objavljuje Pantone Institut za boje, ima za cilj edukaciju i osvrt na simboličku prirodu boje. Ova godina predstavlja 25. godišnjicu programa Pantone boje godine, a boja koja će obilježiti 2024. godinu biće Pantone 13-1023 Peach Fuzz.
Baršunasta i nježna nijansa boje breskve, Pantone 13-1023 Peach Fuzz posjeduje nježnu esenciju koja pruža ojsećaj zajedništva i saradnje.
– Kako tehnologija postaje sve povezanija sa čovječanstvom, oslanjamo se na boje kako bismo dobili priliku da se izrazimo i stvorimo dublji i smisleniji odnos sa uređajima. To podrazumijeva stavljanje fokusa ne samo na uređaje, već i na sam softver koji koriste. Pantone boja za 2024. godinu ostvaruje baš to, jer spaja virtuelni svijet u kojem živimo i želju da ostvarujemo dublje veze i kreiramo blagostanje, izjavio je Ruben Castano, zadužen za iskustva korisnika i dizajn u kompaniji Motorola.
Odabir Pantone 13-1023 Peach Fuzz boje poklapa se sa misijom kompanije Motorola da učini tehnologiju pristupačnijom svima i pomogne korisnicima da se uz pomoć nje povezuju sa svijetom.
Prilikom odabira uređaja koji će nositi ovu boju, Motorola je veliku pažnju posvetila na poruku koju ona nosi i moć povezivanja. Kao logičan izbor istaknuli su se Motorola razr 40 ultra i Motorola edge 40 neo modeli.
Globalno dostupan, model razr 40 ultra kreiran je za stvaranje veza i saradnju, a zahvaljujući dizajnu na preklop, pojedinci vrlo lako mogu da se istaknu i iskažu svoj stil.
Motorola edge 40 neo je uređaj koji je boju postavio u samo središte svog dizajna, a Pantone 13-1023 Peach Fuzz nijansa u veganskoj koži savršeno dopunjuje dizajn ovog modela angažirajući sva osjetila i rasplamsavajući maštu.
Oba uređaja dizajnirana su kako bi korisnicima pružili mogućnost povezivanja i iskazivanja vlastite osobnosti, dok napredne karakteristike kao što su Moto Unplugged i Family Space dodatno unaprjeđuju našu urođenu humanost.
Obje aplikacije prihvataju balans koji je neophodan između povezanosti sa svijetom i odmora, bezbjednosti i smjelosti. Moto Unplugged fokusiran je na važnost smislenih pauza od uređaja kako bismo više bili prisutni u stvarnom svijetu i prisniji sa ljudima koji nas okružuju, dok Family Space potiče porodice da istražuju tehnologiju uz adekvatne smjernice.
– Bilo je zaista divno raditi sa Motorolom i posmatrati predanost sa kojom prilaze kreativnosti, povezanosti i personalizaciji kroz boje na njihovim uređajima, a ovogodišnja boja nosi posebnu važnost u stvaranju tih veza i zajedništva. Naša Pantone boja za 2024. godinu spaja virtuelni i stvarni život, što je čini idealnom bojom za digitalne uređaje. Uzbuđeni smo da vidimo kako će naša publika koristiti karakteristike koje Motorola nudi i ostvariti nove kontakte u budućnosti uz pomoć njih, izjavila je Laurie Pressman, potpredsjednica Pantone instituta.
Motorola razr 40 ultra i Motorola edge 40 neo u Pantone boji za 2024. godinu bit će dostupni na tržištima Evrope i Bliskog Istoka.