Marketing X Business

Aleksandar Kostić kupio Hipotekarnu banku

Marx.ba

(Foto: MK Group)

Jedna od najbrže rastućih finansijskih grupa u Jugoistočnoj Evropi, koja je u vlasništvu Aleksandra Kostića, danas je zvanično preuzela 74,9% akcija Hipotekarne banke u Crnoj Gori. Preuzimanjem Hipotekarne banke, neto aktiva AikGroup iznosi 10 milijardi eura, i sa tako snažnim pokazateljima profita, Grupa ostaje fokusirana na dalje širenje u regionu i pružanje vrednosti u poslovnom okruženju kroz strateška ulaganja u digitalizaciju i korisničko iskustvo.

Ovim se finalizuje proces sticanja koji je započet u decembru 2024. godine, kada je AikGroup potpisala ugovor o kupovini 7.620.620 akcija ove vodeće crnogorske banke. Nakon dobijanja svih neophodnih regulatornih odobrenja od strane Centralne banke Crne Gore i Agencije za zaštitu konkurencije, kao i ispunjenja svih uslova za zaključenje transakcije, ugovor je danas realizovan po ceni od 9,77 eura po dionici.

– Akvizicijom Hipotekarne banke dve snažne organizacije udružuju svoje kapacitete od čega će benefit imati klijenati i lokalna zajednica. Uz zajedničku posvećenost vrhunskoj usluzi, klijentima Hipotekarne banke grupa će omogućiti veće resurse i proširenu ponudu tradicionalnih i inovativnih finansijskih proizvoda. Za AikGroup, uspostavljanje snažnog uporišta na crnogorskom tržištu koje je u kontinuiranom rastu, predstavlja značajan korak ka ostvarivanju naše strategije rasta i zauzimanju pozicije vodeće banke iz regiona i za region. Raduje nas što možemo da poželimo dobrodošlicu Hipotekarnoj banci u AikGroup porodicu, izjavio je Razvan Munteanu, predsednik Izvršnog odbora AikGroup.

– Hipotekarna banka je decenijama gradila čvrsto poverenje klijenata kao lider savremenog bankarstva u Crnoj Gori. Ulaskom u AikGrupu otvaramo novu fazu rasta, osnaženi znanjem i regionalnim iskustvom, spremni da klijentima pružimo još snažniju podršku i nastavimo putem koji nas je doveo do vrha, izjavio je Esad Zaimović, predsednik Upravnog odbora Hipotekarne banke.

Kao grupa koja je posvećena rastu i modernizaciji u skladu sa potrebama svojih klijenata, AikGroup je ove godine prošla kroz strateški proces transformacije i rebrendiranja, uključujući promenu imena grupe i vizuelnog identiteta. Novi simbol grupe – wayfinder – odnosno savremena verzija navigatora, simbolizuje posvećenost klijentima i kreiranju najboljeg korisničkog iskustva. On predstavlja obećanje agilnosti, razumevanja i podrške klijentima u različitim životnim situacijama, kako bi oni što bolje snašli u dinamičnom i složenom svetu finansija, bez obzira na to kojoj generaciji pripadaju.