Marketing X Business

Cupra želi napraviti serijski DarkRebel, ali profit mora biti na prvom mjestu

Marx.ba

(Foto: Cupra)

Serijska verzija električnog konceptnog automobila Cupra DarkRebel ostaje „san“ za šefa kompanije Waynea Griffithsa. Međutim, takav se neće uskoro pojaviti, pošto Cupra ima druge prioritete koji treba da donesu profit i obim mnogo ranije, pošto uđe u period za koji se Griffiths nada da će biti „eksponencijalni rast“.

Cupra DarkRebel

– To je auto koji bih volio stvoriti, ali to radite u vrijeme kada to možete sebi priuštiti. Kada imate ograničene resurse, morate da odredite svoje prioritete, tako da je očigledno za mene veliki prioritet slijedeća generacija Cupra automobila i električnih automobila, rekao je Griffiths je za Autocar.

– DarkRebel bi uradio odličan posao za Cupru u smislu imidža i pozicioniranja, ali u smislu generisanja profitabilnosti i obima, svakako ne. To bi moglo da bude prava promjena za brend Cupra u nekom trenutku u budućnosti, ali u ovom trenutku to ostaje san, dodao je.

Cupra DarkRebel

Kako je naglasio Cupra je čista opsesija.

– Cupra DarkRebel je najnovija provokacija brenda, kreirana bez granica stvarnog sveta. Ovaj automobil je kreiran za slijedeću generaciju, to je buntovnik sa svrhom, pokazujući da električni automobili mogu biti seksi, emotivni i šokantni. Vjerujem da je Cupra čista opsesija. To je brend napravljen od ljudi koji su fascinirani onim što rade. DarkRebel je dokaz ove strasti dovedene do granica, poručio je.

DarkRebel po najavama donosi Cupra DNK do maksimuma bez ikakvih granica. To nije predviđanje, već provokacija, koja pokazuje da je dizajn dijalog, a ne proces.

Dužina vozila iznosi 450 cm, širina 220 cm i visina 130 cm.

Cupra DarkRebel

DarkRebel je automobil orijentisan na vozača, sa radikalnom unutrašnjošću koja evoluira sa asimetričnom centralnom kičmom kao strukturnom jezgrom automobila, sa progresivnim sjedištima i progresivnim volanom i mjenjačem koji povezuje čovjeka i mašinu u jedno.