Marx.ba
Prema danas objavljenoj studiji „Brand Finance Global 500“ Deutsche Telekom jedan je od najvrjednijih svjetskih brendova, najvrjedniji telekomunikacijski brend na svijetu, te najvrjedniji korporativni brend u Evropi, navodi se u saoopćenju.
U odnosu na prethodnu godinu Deutsche Telekom je napredovao na svjetskoj listii za dvije pozicije te je danas deveti najvrjedniji svjetski brend. Najvrjedniji brend na svijetu je Apple, ispred Microsofta, Googlea, Amazona i Samsunga.
Uspjeh Deutsche Telekoma temelji se na trenutnoj vrijednosti brenda, najvišoj u historijii kompanije, a koja iznosi 73,3 milijarde dolara, što predstavlja rast od 17 posto u odnosu na prethodnu godinu (62,9 milijardi dolara), a 84 posto od 2020. godine. Tokom tog razdoblja Deutsche Telekom je od četvrtog postao najsnažniji svjetski telekomunikacijski brend.
– Uspjeli smo postati jedan od 10 najjačih svjetskih brendova. Ovo je nevjerovatan uspjeh za našu kompaniju. Naša krovna strategija globalnog brenda pokazuje se uspješnom i pogođenom, a investicije u brend daju rezultate, što je u skladu s našim ekonomskim i tehnološkim uspjesima u Njemačkoj, Evropi i SAD te je u skladu s nastojanjima etabliranja Deutsche Telekoma kao vodeće digitalne telekomunikacijske kompanije, ističe Ulrich Klenke, Chief Brand Officer Deutsche Telekoma.
Britanska savjetodavna kompanija Brand Finance pripisuje značajan porast vrijednosti brenda Deutsche Telekoma pozitivnom ekonomskom i tehnološkom razvoju, a uspjehu Deutsche Telekom Grupe pridonose sistematska ulaganja u kvalitetu mreže, digitalne tehnologije i korisničko iskustvo. Prema Brand Financeu, najveća kvaliteta mreže Deutsche Telekoma igra ključnu ulogu u akviziranju i zadržavanju korisnika. Ocjena brenda povećana je sa 79 na 83 od maksimalnih 100 bodova, te s AA+ na AAA- ocjenu. Dosljedna globalna prisutnost brenda omogućila je Deutsche Telekomu daljnje jačanje ugleda globalnog igrača.
Brand Finance je globalna i neovisna konsultantska kompanija za procjenu i analizu brendova sa sjedištem u Londonu koja rangira 500 najvrjednijih brendova na svijetu, a studiju je objavio danas u sklopu Svjetskog ekonomskog foruma u Davosu.