N. D.
Jeste li ikada čuli poznati citat Johna Wanamakera i njegovu izjavu da je pola novca koji potroši na oglašavanje bačeno, ali je “problem je što ne znam koja polovina.” U današnjem svijetu vođenom podacima, ova neizvjesnost više ne mora biti stvarnost. Nauka o marketingu pruža sofisticirano rješenje korištenjem naprednih naučnih metoda, modela i tehnika za razotkrivanje čak i najsloženijih marketinških izazova.
U svojoj srži, marketinška znanost crpi iz različitih izvora podataka, kao što su podaci o ponašanju kupaca, tržišni trendovi, interakcije na društvenim mrežama, analitika web stranice, pa čak i vanmrežne metrike poput kupovina u trgovini. Ovi podaci se zatim obrađuju i analiziraju korištenjem naprednih alata i tehnika za identifikaciju obrazaca, predviđanje ishoda i preporuku najboljih marketinških strategija.
Na primjer, recimo da lansirate novi proizvod. Nauka o marketingu može vam pomoći da shvatite koja će se publika najvjerovatnije angažirati, koji kanali će vam dati najveći povrat, pa čak i koje poruke će najviše odjeknuti kod kupaca. Integracijom ovih podataka sa uvidima iz drugih disciplina agencija – kao što su planiranje medija, kreativna strategija i istraživanje – možete fino podesiti svaki aspekt svoje kampanje.
Kako integracija marketinške nauke pomaže Integracija marketinške nauke sa vašom trenutnom marketinškom strategijom nudi:
1. Jasni, djelotvorni uvidi, transformacijom sirovih podataka i pružanjem sveobuhvatnog uvida u ponašanje i učinak kampanje.
2. Izoštren strateški fokus odgovarajući na kritična pitanja o publici, kanalima, porukama i uticaju kampanje.
3. Preporuke za prilagođavanje kampanje u realnom vremenu, dajući mogućnost maksimiziranja povrata marketinških ulaganja.
Da bismo bolje razumjeli njegov utjecaj, pogledajmo aplikaciju iz stvarnog života. Kompanija za medicinske uređaje imala je inicijativu da rekonfiguriše svoj prodajni tim prema optimalnim količinama i oblastima pokrivenosti, pri čemu su mediji ključni pokretač novih potencijalnih klijenata. Kako bi maksimizirali povrat ulaganja, napravili su prilagođeni, tehnološki omogućen alat za simulaciju marketinške nauke. Ovaj alat je bio u mogućnosti da predvidi hiljade medijskih scenarija kako bi pronašao optimalnu kombinaciju ulaganja i kanala za postizanje mjesečnih ciljeva. Ova investicija je dovela do 92% tačnosti u predviđanju potencijalnih klijenata i 30% smanjenja cijene po novom potencijalnom klijentu.
Šta je sa budžetom? Ljepota marketinške nauke je u tome što se prediktivno modeliranje može prilagoditi tako da pruži uvide koji maksimiziraju marketinške dolare, uz bilo koji budžet, omogućavajući klijentima svih veličina da naprave pametnija ulaganja. Struka je jasna da iskorištavanjem podataka i pružanjem uvida koji se mogu primijeniti, klijentima se daje veća šansa da postignu mjerljiv uspjeh.
VEZANO