Marketing X Business

Poznati modni brend odlazi s berze i prelazi u privatno vlasništvo

Marx.ba

(Foto: Društvene mreže)

Poznati modni brend Guess Inc. postigao je dogovor o povlačenju s berze i prelasku u privatno vlasništvo. Prema izvještaju koji je objavio Reuters, transakciju predvode suosnivači kokmpanije i trenutačni menadžment u partnerstvu s firmom Authentic Brands Group.

U sklopu ove značajne transakcije, suosnivači Maurice i Paul Marciano te izvršni direktor Carlos Alberini udružili su snage s kompanijom Authentic Brands, koja će preuzeti 51% cjelokupnog intelektualnog vlasništva Guessa. Preostali udio ostat će u vlasništvu postojećih dioničara, uključujući spomenute osnivače i direktora.

Dioničarima Guessa bit će isplaćeno 16,75 dolara po dionici u novcu, što predstavlja premiju od 26% u odnosu na cijenu dionice na zatvaranju berze u utorak. Vijest je odmah pozitivno odjeknula na tržištu – vrijednost dionica skočila je za gotovo 26%, dosegnuvši 16,77 dolara u ranom trgovanju. Unatoč ovom skoku, dionice kompanije su u proteklih 12 mjeseci zabilježile pad od oko 38%, prvenstveno zbog oštre konkurencije i opće ekonomske nesigurnosti koja utječe na potrošnju.

Iz Guessa su poručili kako će im prelazak u privatno vlasništvo osigurati veću fleksibilnost za snalaženje u današnjem složenom poslovnom okruženju. To će im, kako navode, omogućiti da se usredotoče na dugoročnu strategiju bez pritiska kvartalnih izvještaja koje zahtijeva tržište kapitala.

Prije objave ovog dogovora, suosnivači i izvršni direktor zajedno su posjedovali oko 40,18% kompanije, pri čemu je Paul Marciano bio najveći pojedinačni dioničar s 28% udjela, prema podacima LSEG-a. Zanimljivo je da je Guess još u martu primio ponudu za preuzimanje od kompanije za upravljanje brendovima WHP Global, koja je nudila 13 dolara po dionici. Nakon te ponude, formiran je poseban odbor koji je imao zadatak procijeniti prijedlog i istražiti druge opcije.

Očekuje se da će cijeli proces preuzimanja biti finaliziran u četvrtom tromjesečju fiskalne godine 2026., nakon što se dobiju sva potrebna regulatorna odobrenja. Ovaj korak označava početak novog poglavlja za jedan od najprepoznatljivijih modnih brendova na svijetu.