Marx.ba
Satelitska je navigacija već barem dva desetljeća dio standardne opreme u brojnim automobilima, pogotovo onima više klase. Međutim, tome kod Ferrarija više neće biti tako, jer su Italijani zaključili da se ne mogu nositi s konkurencijom u obliku – mobitela.
Prema izjavi šefa marketinga Ferrarija za portal Drive, preslikavanje ekrana s mobitela u automobil najbolja je opcija kad je riječ o korisničkom sučelju i lakoći korištenja. Samim time sistem satelitske navigacije u automobilima suvišan je, smatra Emanuele Carando.
U kompaniji su svjesni da se njihove automobile ne vozi svakodnevno, pa ne žele vlasnike dodatno opterećivati time da se moraju s vremena na vrijeme iznova privikavati na sučelje njihove navigacije. S druge strane, svi u džepu već imaju bolji sistem, ugrađen u mobitele, na koji su naviknuti, pa će ga ubuduće moći koristiti i u luksuznim automobilima s markom propetog konjića.
Nadolazeći modeli Purosangue i 12Cilindri, dakle, satelitsku navigaciju kao opremu neće nuditi, nego će se kupci morati oslanjati na sisteme Apple CarPlay i Android Auto, piše Autonet.
Inače, stigla je i informacija da će Ferrarijev prvi električni automobil imat početnu cijenu od najmanje 500 hiljada eura, što označava značajan iskorak za italijanskog proizvođača luksuznih automobila, piše Reuters.
Kompanija ovaj tjedan planira svečano otvoriti novi proizvodni pogon u Maranellu, gradu na sjeveru Italije, što bi moglo povećati proizvodne kapacitete za jednu trećinu.